یانیس آنته توکومپو از نقش خانواده و هم تیمی هایش در موفقیتش سخن می‌گوید

مراسم NBA Awards ۲۰۱۹ یا بهترین های فصل گذشته مسابقات NBA ۲۰۱۹ بامداد سه شنبه به وقت ایران در شهر سانتا مانیکای ایالت کالیفرنیا برگزار شد و طی آن یانیس آنته توکومپو به عنوان ارزشمندترین بازیکن NBA در فصل ۱۹-۲۰۱۸ انتخاب شد.

یانیس آنته توکومپو در خصوص نقش افراد در موفقیتش سخن گفت

یانیس آنته توکومپو یونانی در حالی با چشمانی اشک بار جایزه بهترین بازیکن فصل را دریافت نمود که مربی او «مایک بودنهولزر» نیز توانست عنوان برترین سرمربی فصل را به دست آورد. این به خوبی نشان می‌دهد که تیمی همچون میلواکی باکس تا چه اندازه در رقابت های فصل گذشته NBA موفق عمل کرده است. آنته توکومپو توانست با کنار زدن ستارگانی چون جیمز هاردن از هیوستون راکتس و پال جورج از اوکلاهاما سیتی تاندر که در سال گذشته توانسته بودند این عنوان را از آن خود کنند، ارزشمندترین بازیکن سال بسکتبال باشگاهی آمریکا شود. این فوق ستاره یونانی با ۹۴۱ امتیاز و ۷۸ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و ۱۶۵ امتیاز بیش از هاردن که در رتبه دوم این رده بندی ایستاد را به دست آورد.

یانیس آنته توکومپو در حاشیه مراسم انتخاب بهترین های سال NBA گفت:

هیچ وقت نمی توان MVP را منوط به آمار و ارقام کرد. چه کسی وجود دارد که به توانایی های بازیکنان بزرگی همانند هاردن و جورج شک داشته باشد. ما در طول فصل توانستیم کارهای بزرگی را با میلواکی انجام دهیم و بیشترین پیروزی (۶۰ برد) را توانستیم در میان تمامی تیم های حاضر در مسابقات داشته باشیم.

یانیس آنته توکومپو

ستاره یونانی میلواکی به طور میانگین در فصل گذشته توانسته بود در هر بازی آمار ۲۷.۷ امتیاز و ۱۲.۵ ریباند را به نام خود ثبت نماید. با توانایی های او میلواکی توانست به فینال کنفرانس شرق نیز راه یابد و در آن جا با شکست از تورنتو رپترز بود که او و هم تیمی هایش نتوانستند به فینال رقابت های NBA در سال ۲۰۱۹ برسند. آنته توکومپو در این مراسم از مادرش ورونیکا و برادرش آدونیس نیز تشکر کرد و همچنین قدردان زحمات پدر مرحومش در این مراسم بود. او از مربی ها و بازیکنان تیم میلواکی که باعث شدند او در چنین جایگاهی قرار بگیرد نیز تقدیر و تشکر بعمل آورد.

ستاره یونانی میلواکی در ادامه صحبت هایش می‌گوید:

همه چیز از خانواده شروع می‌شود. هر مرحله ای که شما پیشرفت می‌کنید، مطمئنا خانواده در این رشد و پیشرفت شما موثر بوده است. وقتی شما نام خود را بر روی چنین استیج هایی می‌شنوید، حاصل مدت ها سختی و تلاش تان را درک خواهید کرد. بعد از آن است که حالتان منقلب خواهد شد و احتمالا گریه خواهید کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *