دمارکوس کازینز با مرگان لانگ، نامزد خود ازدواج کرد

دمارکوس کازینز

دمارکوس کازینز ، سنتر سابق ساکرامنتو کینگز و گلدن استیت واریرز بعد از رابطه طولانی مدت با مرگان لانگ، روز شنبه ۲۴ آگوست ۲۰۱۹ در آتلانتا با وی ازدواج کرد. همبازی‌های سابق او در ساکرامنتو کینگز و گلدن استیت واریرز نیز در سالن حاضر بودند.

دمارکوس کازینز دیگر تنها نیست

نشریه People Magazine گزارش داد مت بیرنز، همبازی سابق او در کینگز در کنار دریموند گرین، آندره ایگودالا، شان لیوینگستون و کوئین کوک، همبازیان دمارکوس کازینز در گلدن استیت در میان حضار بودند. مت بیرنز در فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس به خبرنگار TMZ گفت:

او زودتر از این‌ها می‌بایست ازدواج کند، خوشحالم که خنده را بر لب‌های او می‌بینم و حالا او قادر است تا ذهن خود را از مصدومیتی که بدان دچار شده است منحرف سازد و از این روزها لذت ببرد.

دمارکوس کازینز ۲۹ ساله، دو هفته قبل از مراسم عروسی در تمرین تیم ملی آمریکا رباط صلیبی پاره کرد.

دمارکوس کازینز

این بازیکن درشت هیکل قرارداد یک ساله‌ای را با لس آنجلس لیکرز در پیش‌فصل منعقد کرد و در سال‌های اخیر با مصدومیت‌های مختلف دست و پنجه نرم کرده است.دمارکوس کازینز سه بار با ساکرامنتو کینگز در لیگ NBA آل استار شده است و در طول ۹ سال فعالیت خود توانست در هر بازی میانگین ۲۱.۲ امتیاز و ۱۰.۹ ریباند را از آن خود کند. لازم به ذکر است که دمارکوس کازینز تنها چند روز مانده به جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ بدشانسی آورد و با پارگی رباط صلیبی خود اردوی تیم ملی آمریکا را ترک کرد. وی در طول این مدت با مصدومیت‌های شدیدی دست و پنجه نرم کرده و قبل از این مصدومیت‌ها تبدیل به بهترین سنتر لیگ NBA شده بود. اگر لس آنجلس لیکرز تا مراحل پایانی پلی آف پیش برود شاید کازینز در انتهای فصل به بازی‌ها برگردد اما با توجه به اندازه و سابقه مصدومیتش، نمی‌توان هیچ تضمینی برای بازگشت او داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *