پاتریک پترسون اوکلاهما سیتی را به مقصد لس آنجلس کلیپرز ترک خواهد کرد

اوکلاهما سیتی تاندر تمایل به کم کردن مخارج خود در این فصل دارد و کلیپرز این فصل مدعی قهرمانی لیگ NBA است. به همین دلیل کلیپرز قصد جذب پاتریک پترسون را دارد.

پاتریک پترسون از اوکلاهما سیتی جدا می‌شود

هیچ شکی نیست که پاتریک پترسون تمایل به خروج از اوکلاهما سیتی را دارد و بعید است که تاندر با این ترید مخالفتی داشته باشد. پاتریک پترسون برای خروج توافقی با تاندر به توافق رسید و گزارش‌ها حاکی از این است که به لس آنجلس کلیپرز خواهد پیوست. اما او با چه مبلغی تن به این انتقال خواهد داد؟

بابی ماکس خبرنگار ESPN در این باره نوشت:

از هفته قبل بحث خروج توافقی پاتریک پترسون مطرح شده است. این فوروارد ۳.۵ میلیون دلار از ۵.۷ میلیون دلار قراردادش را به اوکلاهما سیتی برخواهد گرداند و از لس آنجلس کلیپرز ۲.۳ میلیون دلار دریافت خواهد کرد. اگر او نمایش تحسین برانگیزی از خود به نمایش بگذارد می‌تواند زیان مالی ناشی از خروج از تاندر را در فصل ۲۱-۲۰۲۰ جبران کند.

اوکلاهما سیتی پاتریک پترسون

حقوق پترسون ۵.۷۱۱.۲۰۰ دلار بود. او از لس آنجلس کلیپرز ۲.۳۳۱.۵۹۳ دلار دریافت خواهد کرد و ۳.۵ میلیون دلار در خروج توافقی به اوکلاهما سیتی تاندر برخواهد گرداند، این یعنی پترسون متحمل ۱.۲ میلیون دلار ضرر خواهد شد.اما همانطور که بابی ماکس گفت، لس آنجلس کلیپرز به پترسون فرصتی را داد تا در تابستان فصل آینده فرصت حضور در نقل و انتقالات آزاد را داشته باشد. او یکی از معمولی‌ترین بازیکنانی است که در کنار ترکیب قدرتمند کلیپرز قرار می‌گیرد.  تاندر ۴.۳۰۷.۵۳۲ دلار بالای سقف هزینه در نظر گرفته شده، هزینه کرده بود. با کاهش ۳.۵ میلیون دلاری مبلغ حاصل از خروج پترسون و پوشش هزینه‌ای مبلغ باقیمانده، آن‌ها از این خط قرمز خارج خواهند شد. اما تاندر در حال حاضر فقط ۱۳ بازیکن دارد. عقد قرارداد با یکی از بازیکنان برای یک فصل کامل بار دیگر اوکلاهاما سیتی را به خط قرمز مخارج خود خواهد رساند. آن‌ها می‌توانند قانون جذب حداقل ۱۴ بازیکن را با استخدام بازیکنی که قرارداد او بدون تضمین باشد و هر دو هفته یکبار بتوان با وی به توافق جدید رسید این محدودیت را پشت سر بگذارند یا اینکه باید یک خروج قابل توجه دیگر داشته باشند.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *