کوین دورانت : در هنگام جدایی از گلدن استیت تنها مقصدم بروکلین نتس بود

بسیاری از هواداران بسکتبال مطمئن بودند که کوین دورانت پس از جدایی از گلدن استیت ، به نیویورک نیکس خواهد پیوست اما او با بروکلین نتس قرارداد امضا کرد. آیا احساس قلبی او در این رابطه تغییر کرده است؟ آیا همه غلط می‌پنداشتند؟

کوین دورانت برای پیوستن به بروکلین نتس ، گلدن استیت را ترک کرد

کوین به کریس هاینس، خبرنگار یاهو اسپرت در این باره می‌گوید:

اگر در حال ترک کردن گلدن استیت واریرز بودم، فقط و فقط مقصدم بروکلین نتس بود. آن‌ها یکی از مدعیان هستند و سازمان خلاقی  دارند. من واقعاً ساختار آن‌ها را دوست دارم.

بابی پورتیس می‌گوید بازیکنان می‌دانستند کوین و کایری اروینگ در ماه فوریه به بروکلین نتس خواهند پیوست. شاید گلدن استیت واریرز و بروکلین نتس این قابیلت را داشتند که به تنها تیم‌هایی تبدیل شوند که کوین دورانت در آن‌ها بازی کرده است (دورانت در اوکلاهما سیتی تاندر نیز سابقه بازی دارد). مشخص بود که کوین دورانت می‌خواهد در کنار کایری اروینگ بازی کند. براساس گزارش اسپنسر دینویدای، اروینگ در اوایل ماه دسامبر نسبت به پیوستن به بروکلین نتس ابراز علاقه کرد. اما انتقال کوین دورانت به نیویورک نیکس از مدت‌ها قبل بر سر زبان‌ها افتاده بود.

کوین دورانت

برخی از نشانه‌ها مانند انتقال کمپانی دورانت به نیویورک یا خرید خانه توسط دورانت در نیویورک نیز در شکل گرفتن این شایعه دخیل بود. شاید واقعاً در آن لحظه نیویورک نیکس نسبت به بروکلین نتس شانس بیشتری داشت. یا شاید کوین فقط به خاطر کایری اروینگ تمرکز خود را از نیویورک نیکس به سمت بروکلین نتس برد. هر اتفاقی که افتاده باشد، دورانت فقط یک پاسخ برای این سوال دارد. شاید او حقیقت را می‌گوید و این ساده‌ترین چیزی است که می‌توان گفت. اما اگر او به پیشنهاد نیکس فکر کرده باشد وارد یک کشمکش درون شهری خواهد شد. بعید است که او با انکار این مسئله بخواهد به شخصیت هواداران نیویورک نیکس که از هواداران بی‌شمار بروکلین نتس به شمار می‌آیند بی‌احترامی کند. اما شاید بعدها این مسئله جنجالی شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *