زاین ویلیامسون در شبی پرماجرا نخستین بازی تورنمنت تابستانی خود را انجام داد

زاین ویلیامسون در شبی که زمین لرزه تماشاگران را ترساند نمایشی خوبی در تورنمنت تابستانی داشت.

درخشش زاین ویلیامسون در شب پرماجرا

زمین لرزه ای که مرکز آن در جنوب کالیفرنیا بود، لاس وگاس را نیز به لرزه درآورد و روی لیگ تابستانی NBA نیز تأثیر گذاربود. این زمین لرزه نشان داد که حتی قهرمانان بزرگی همچون بوکسور معروف فلوید می ودر نیز عاری از ترس نیستند! مانند بسیاری از تماشاگران که برای تماشای بازی میان نیواورلئان پلیکانز و نیویورک نیکس به مرکز توماس و مک (Thomas & Mack Center) آمده بودند، پیش از اتمام ناگهانی بازی، به همراه تعداد زیادی از تماشاگران به دلیل زمین لرزه و برای نجات از مهلکه گریختند. هر چند قبل از آن تماشاگران برای آن چه که به تماشایش آمده بودند رسیده بودند! نمایش درخشان و نُه دقیقه ایِ زاین ویلیامسون ارزش این هراس، گریز و لرزه را داشت! نمایشی که به نوعی نمایانگر چیزی بود که در فصل جدید در نیواورلئان اتفاق خواهد افتاد.

“بسیار خوب!” … آلوینگنتری سرمربی پلیکان های نیواورلئان با ظاهری ساختگی و چهره ای که دوست داشت آن را بی تفاوت، خشک و بی روح نشان دهد پس از بازی به خبرنگاران گفت:

ما هیچ زمین لرزه ای در شهرمان نداریم و نخواهیم داشت!

به هر روی می‌بایست از زاین ویلیامسون را به عنوان یکی از سورپرایزهای فصل جدید NBA نام برد. از جمله صحنه های نمایش سرحال و سرزندۀ زاین ویلیامسون می توان به توپ ربایی زیبای وی از دستان بهت زدۀ کوین ناکس اشاره کرد؛ جایی که در آن فوروارد نیویورک نیکس زمین خورد و بقول ورزشی ها کری را به ویلیامسون باخت. همچنین از اسلم دانک زیبای ویلیامسون نیز نباید گذشت. در مجموع تا پیش از آن که ویلیامسون بدلیل مصدومیت در کوارتر دوم تعویض شود، ۱۱ امتیاز کسب کرد. نکتۀ مثبت جایی ست که بدانیم ویلیامسون این نمایش درخشان را تنها در نُه دقیقه ارائه کرد و نکتۀ منفی هم احتمال به میدان نرفتن ویلیامسون در سه بازی باقیماندۀ نیواورلئان در تورنمنت تابستانی ست، جایی که تماشاچیانی که بلیت ها را پیش خریده کرده اند از دیدن بازی وی محروم خواهند شد.

زاین ویلیامسون

“خواهیم دید!” … گنتری مصاحبه را ادامه می‌دهد:

او از ناحیۀ کمر احساس ناراحتی می‌کند. روی او ریسک نخواهیم کرد. وضعیت او را به دقت رصد خواهیم کرد و بر همان اساس تصمیم خواهیم گرفت.

به سبب زلزله، ویلیامسون و هم تیمی هایش در اتوبوس تیم جمع شده و پناه گرفتند؛ در نتیجه او برای انجام مصاحبه در دسترس نبود. همچنین لازم به ذکر است که زاین ویلیامسون از فرصت رقابت و رویارویی با میچل رابینسون بازیکن بزرگ و ستارۀ نیویورک نیکس به خوبی استفاده کرده و از آن لذت برد. عکس این مسئله هم صادق بود زیرا رابینسون هم به ویژه در صحنه ای که توپ دوم ویلیامسون را بلک کرد، تقابلی جالب با ویلیامسون داشت. رابینسون مؤفق شد توپ ویلیامسون را بلک کند، یک اسلم دانک را از او ببرد و او را فریب دهد. این در شرایطی ست که تا پیش از آن صحنه این ویلیامسون بود که دو اسلم دانک رعدآسا برده بود.او همچنین سه شوت آزاد از شش شوت داخل محوطۀ خود را به ثمر رساند، هر چند هر پنج پرتاب خود که شامل دو پرتاب سه امتیازی نیز می شد را نیز از دست داد.

“این مهم نیست که او عالی بازی کرد یا خیر!” … گنتری ادامه می‌دهد:

ما به خوبی می دانیم که چه کسب خواهیم کرد و او به کجا خواهد رسید. باید درک کنید که طی شش هفتۀ اخیر او در این تور بوده است. او هنوز قادر نبوده است که خودش را کاملا با تیم وفق بدهد و آنچه که عاشقانه دوست دارد را انجام بدهد و این بسکتبال است. هر چند از بابت پیشرفت و عالی شدن او هیچ گونه نگرانی ای ندارم … این بچه فوق العاده است!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *