لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی گلدن استیت وریرز – دنور ناگتس

در چارچوب مسابقات لیگ بسکتبال NBA، دو تیم قدرتمند گلدن استیت وریرز و دنور ناگتس، از ساعت ۷:۰۰ صبح روز شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، مصادف با ۹ مارس ۲۰۱۹، در ورزشگاه اورکل آرنا به مصاف هم خواهند رفت. دیدار این دو غول کنفرانس غرب قطعا یکی از بهترین و زیباترین جدال‌های یکی دو ماه اخیر بسکتبال خواهد بود. گلدن استیت در رتبه نخست و دنور ناگتس در رتبه دوم کنفرانس غرب قرار دارند و این موضوع، اهمیت بازی را افزایش می‌دهد. علاقه‌مندان به پیش بینی بسکتبال و شرط بندی بسکتبال، قطعا دلشان نمی‌خواهد این نبرد سراسر هیجان را از دست بدهند.

 سایت بسکتفا به عنوان بهترین سایت بسکتبال، به تحلیل و بررسی وضعیت این دو تیم قبل از بازی پرداخته که توصیه می‌کنیم همراه ما باشید.

لیگ بسکتبال NBA ؛ گلدن استیت وریرز: بوی سلطه، طعم قدرت

جنگجویان، برخلاف دنور نیم فصل دوم را با کندی آغاز کردند و حتی در بخشی از فصل، کم مانده بود وارد بحران شوند. البته باخت با اختلاف زیاد به بوستون سلتیکس در آخرین دیدار، هنوز هم کام زردپوشان را تلخ نگه داشته و شاید بخشی از این لغزش و عدم تمرکز کافی، به نبودِ کلی تامپسون برگردد. تامپسون به دلیل احساس درد شدید از ناحیه زانو، فعلا در بازی‌ها حضور ندارد. با این حال این تیم در فاز دفاعی هم از هم پاشیده است و دیگر آن تیمِ قبل از تعطیلات نیست. هفت بازی پیاپی می‌شود که جنگجویان به رقبای خود اجازه می‌دهند بیشتر از ۱۱۰ امتیاز کسب کنند. این آمار برای تیمی که تحت هدایت استیو کر است، خوب نیست زیرا پتانسیل واقعی او را در طی فصول قبل دیدیم. با این حال یک آزمون مهم و سخت در انتظار گلدن استیت است و باید دید مقابل تیمِ هجومی دنور ناگتس که امسال، لیگ بسکتبال NBA را شگفت زده کرده، چه‌کار خواهند کرد.

لیگ بسکتبال NBA

لیگ بسکتبال NBA ؛ دنور ناگتس: یا الان، یا هرگز

روز چهارشنبه دنور توانست با پیروزی ۱۱۵-۹۹ مقابل لس آنجلس لیکرز، به یک قدمی گلدن استیت برسد و کنفرانس غرب را آماده یک جدال سخت کند. این بازی مصاف تیم‌های اول و دوم غرب خواهد بود. نیکولا یوکیچ که در بازی قبلی مثل همیشه درخشید (۱۷ ریباند و ۸ پاس منجر به امتیاز)، در این فصل قلب و روح دنور ناگتس بوده است و مشخص نیست اگر او نبود، آیا این تیم می‌توانست در این جایگاه فعلی باشد؟ گرچه پیروزی مقابل لیکرز یک کار تیمی عالی بود که در آن علاوه بر یوکیچ، ویل بارتون با کسب ۲۳ امتیاز و جمال ماری با به دست آوردن ۱۹ امتیاز، به خوبی مسئولیت خود را برجای آوردند. روز به روز دنور بیشتر در فاز هجومی پیشرفت می‌کند، جایی که در رده کلی لیگ بسکتبال NBA، سوم هستند. آن‌ها در صورت پیروزی برابر طلایی پوشان، فرصت برابری را به دست خواهند آورد و این فرصتی است که نباید به راحتی و سادگی از دست برود.

لیگ بسکتبال NBA

از اینکه تا پایان این مطلب همراه بسکتفا بودید، متشکریم. منتظر مطالب بعدی بهترین سایت بسکتبال باشید.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *