کمبا واکر: به مقایسه خود با کایری اروینگ اصلاً توجهی ندارم

مقایسه میان کمبا واکر و کایری اروینگ اجتناب‌ناپذیر است و این مسئله‌ای است که گارد جدید بوستون سلتیکس بارها و بارها در طول فصل لیگ NBA با آن مواجه خواهد شد.

واکنش کمبا واکر به مقایسه اش با کایری اروینگ

اما کمبا واکر از این مسئله اصلاً نگران نیست. در جریان نشست خبری بازیکن سابق شارلوت هورنتس در روز پنجشنبه، از او درباره جایگزین شدن با کایری اروینگ سؤال شد که سبک بازی و مهارت‌های مشابهی را با وی داشت. کمبا واکر در گفتگو با WEEI در این باره گفت:

به این موضوع فکر نمی‌کنم. این مسئله چیزی نیست که خودم را به خاطر آن درگیر کنم. کایری بازی را برای هر حریفی جهنم می‌کرد. او یکی از بهترین‌های دنیاست. سبک بازی ما بسیار به همدیگر شبیه است. من اصلاً به این موضوع فکر نمی‌کنم. البته هر کسی را که می‌بینم درباره آن صحبت می‌کند و این مسئله‌ای است که نمی‌توان آن را کتمان کرد. بدیهی است که چنین قیاسی انجام شود و در طول فصل ادامه خود خواهد داشت و بیشتر می‌شود.

کمبا واکر

در حالی که سبک بازی کمبا واکر و کایری اروینگ بسیار شبیه به هم است، کیفیت شخصیت بازی و رهبری آن‌ها در درون زمین نیز تفاوت‌های چندانی ندارد. بر کسی پوشیده نیست که حضور کایری اروینگ نقش تأثیرگذار در بوستون سلتیکسی بازی کرد که در فصل ۱۹-۲۰۱۸ دچار ناهماهنگی شده بود و نتایج ناامیدکننده‌ای رقم خورد. دقیقاً به همین خاطر بود که آن‌ها کمبا واکر را که شبیه به اوست به خدمت گرفتند که ویژگی‌های او را سرمربی سلتیکس می‌شناسد و همبازی‌های سابق او نیز در این تیم هستند. با توجه به این تغییر رهبری آیا بعد از دوران کایری اروینگ ورق به سمت موفقیت این تیم برخواهد گشت؟ خیلی زود متوجه این موضوع خواهیم شد. بوستون سلتیکس در اولین بازی خود در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ NBA ساعت ۷:۳۰ غروب روز ۲۳ اکتبر مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز به میدان خواهد رفت.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *