• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • گزارشی از اولین پیروزی متوالی گلدن استیت در فصل ۲۰-۲۰۱۹ بسکتبال NBA

گزارشی از اولین پیروزی متوالی گلدن استیت در فصل ۲۰-۲۰۱۹ بسکتبال NBA

دی آنجلو راسل

برای تیمی که پنج فصل متوالی به فینال رقابت‌های بسکتبال NBA راه یافته و با سه قهرمانی از این فینال‌ها خارج شده است، پیروزی در دیدار با مینسوتا تیمبرولوز کار خاصی نیست. اما با توجه به جایگاهی که گلدن استیت در حال حاضر در آن قرار دارد، چند پیروزی متوالی برای اولین بار در این فصل به نوعی یک پیشرفت محسوب می‌شود.

اولین پیروزی پیاپی گلدن استیت

دی آنجلو راسل ۳۰ امتیاز کسب کرد، الک برکس ۲۵ امتیاز و ۸ پاس گل بدست آورد و گلدن استیت واریرز دوشنبه شب توانست با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۰۴ مقابل مینسوتا تیمبرولوز به برتری برسد. دی آنجلو راسل در پایان بازی اظهار داشت:

همانطور که پیروز می‌شویم، به همان اندازه در حال پیشرفت هستیم. این پرتاب‌های موفق ما حاصل همین یک بازی نیست. ما از درس‌های کوچکی که از شکست‌های خود گرفتیم بهتر و بهتر شدیم؛ ریباند، پرتاب آزاد، باکس و همه موارد جزئی دیگر.

دریموند گرین ۱۴ ریباند و ۹ امتیاز بدست آورد و دامیان لی ۱۴ امتیاز برای گلدن استیت واریرز کسب کرد تا این تیم دومین پیروزی متوالی خود را بدست آورد که از زمان فینال کنفرانس غرب فصل پیش تا به حال نتوانسته بود به آن دست یابد. درموند گرین در پایان بازی گفت:

شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. هیچ‌وقت تصور نمی‌کردم در زندگی‌ام از دو پیروزی متوالی در فصل عادی بسکتبال NBA تا به این اندازه هیجان‌زده شوم.

اندرو ویگینز ۲۲ امتیاز بدست آورد و جردن مک لافلین ۱۹ امتیاز برای مینسوتا تیمبرولوز کسب کرد اما این تیم یازدهمین شکست متوالی خود را تجربه کرد. جف تیگ ۱۲ امتیاز برای مینسوتا تیمبرولوز به ارمغان آورد. گلدن استیت واریرز تا کوارتر دوم بازی برتری نسبت به مینسوتا تیمبرولوز ارائه داد و در یک برهه ۱۸ امتیاز کسب کرد و فقط ۳ امتیاز به حریف داد تا با نتیجه ۵۳ بر ۳۸ از حریف پیش بیفتد. دریموند گرین در ۲:۳۰ مانده به نیمه اول یک هوک شات به نمایش گذاشت تا پیروزی در این نیمه را پربارتر کند. واریرز در ابتدای کوارتر سوم بازی ۷ امتیاز متوالی را بدست آورد تا حساب کار ۶۴ بر ۴۷ شود. گلدن استیت با لی اوپ اوماری اسپلمن در لحظات پایانی این کوارتر ۸۲ بر ۵۸ از حریف خود پیش افتاد.

مینسوتا تیمبرولوز در ابتدای کوارتر چهارم ۱۴ امتیاز بدست آورد و فقط ۲ امتیاز به حریف داد تا نتیجه را به ۸۴ بر ۷۲ تغییر دهد. بعد از دانک مک لافلین و خطا روی او، این بازیکن دو پرتاب آزاد خود را نیز به درون سبد فرستاد تا سه امتیاز برای این تیم بدست آورد و تیمبرولوز در ۲۲ ثانیه مانده به پایان بازی به واریرز نزدیک شد و حساب کار را ۱۰۹ بر ۱۰۴ کرد. مینسوتا از زمان پیروزی بر گلدن استیت واریرز در تاریخ ۸ نوامبر که در آن اندرو ویگینز ۴۰ امتیاز و دی آنجلو راسل ۵۲ امتیاز کسب کرده بودند، ۵ پیروزی و ۱۹ شکست را در لیگ تجربه کرده است.

گلدن استیت

رایان ساندرز، سرمربی مینسوتا تیمبرولوز در پایان بازی اظهار داشت:

بر کسی پوشیده نیست که ما در حال حاضر شرایط روحی خوبی نداریم. تیم جوان یا هر تیمی، ما مجبوریم در این لیگ درس‌هایی را بیاموزیم زیرا برای رسیدن به آن جایگاهی که می‌خواهی باید این لحظات سخت را بگذرانی.

گلدن استیت واریرز حالا در کریسمس باید به مصاف هیوستون راکتس برود. استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز در پایان بازی اظهار داشت:

صرف‌نظر از هر آن‌چه در بازی بعدی اتفاق می‌افتد، به این پیروزی نیاز داشتیم. ما فقط به یک پیروزی متوالی نیاز داشتیم تا احساس خوبی داشته باشیم. کریسمس همیشه روز خاصی برای مسابقه خواهد بود، می‌دانید که همه این بازی را می‌بینند. یک حس خاص دارد و بازیکنان واقعاً هیجان‌زده خواهند شد.

نکات بازی

مینسوتا تیمبرولوز: شباز نپیر به دلیل بیماری در این دیدار حاضر نبود. جیک لیمن پانزدهمین دیدار متوالی خود را به دلیل مصدومیت از دست داد. کارل آنتونی تاؤنز چهارمین دیدار متوالی خود را به همین دلیل از دست داد.

گلدن استیت واریرز: گلن رابینسون به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پای راست در این دیدار حاضر نبود. رابینسون در ۳۰ دیدار متوالی در ترکیب اولیه تیمش قرار داشت. استیو کر گفت او احتمالاً به دیدار با هیوستون راکتس خواهد رسید. اریک پاسکال برای اولین بار پس از مصدومیت جمعه شب مقابل نیو اورلینز پلیکانز در این دیدار حاضر شد.

بازی بعدی:

مینسوتا تیمبرولوز: روز سه شنبه در ساکرامنتو مقابل ساکرامنتو کینگز صف‌آرایی خواهد کرد.

گلدن استیت واریرز: روز کریسمس مهمان هیوستون راکتس خواهد بود. راکتس در تاریخ ۶ نوامبر واریرز را با نتیجه ۱۲۹ بر ۱۱۲ شکست داده بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *