تحلیل بازی بازیکنان بسکتبال برای تیم شهر خود

بازی کردن بازیکنان بسکتبال برای تیمی که در شهر آن بزرگ شده باشد بسیار نادر است. این مسئله به بالانس شدن پخش بازیکنان بسکتبال لیگ ان.بی.ای در شهرها می‌شود. از این گذشته ، اگر همه فوق ستاره های لس آنجلس برای لیکرز بازی کنند ، ممکن است مسائل کمی ناعادلانه شود. اگر تیم‌ها تنها از بازیکنان بسکتبال تشکیل می‌شد که از زادگاهشان و در همان شهر باشند مشکلات زیادی به وجود می‌آمد.

معرفی تیم‌های معروف بسکتبال

لس آنجلس کلیپرز

معرفی تیم‌های معروف بسکتبال

بازیکنان کلیدی: کلی تامپسون، راسل وست بروک و دمار دروزن.
مهمترین مسئله این است که، ۳ بازیکن اصلی این تیم مهمترین اعضای آن هستند. در ان‌بی‌ای واقعی، کلیپرز هیچ جامی را کسب نکرده و حتی به مرحله فینال هم نرسیده است. اگر بازیکنانی مثل وست بروک و دی روزن را به ترکیب این تیم اضافه کنید وضعیت کاملاً متفاوت خواهد شد. این تیم شوت کننده بدی ندارد. آنها همچنان برادران لوپز را برای نگه داری از سبد بسکتبال در ترکیب خود دارند.

هوستون راکتس

بازیکنان کلیدی: جیمی باتلر و دآندرا جردن
تیم هوستون راکتس هم یکی دیگر از تیم‌های خوبی است که در زادگاه خود شکل گرفته. حضور باتلر و جردن به صورت اتوماتیک باعث می‌شود که هرکس دیگری در این تیم سطح بازی خود را بالا ببرد. آنها از کمک جرالد گرین و بازیکن با استعدادی مانند وینسلو بهره‌مند هستند. دفاع این تیم کامل و عالی است ولی در قسمت حمله دچار مشل است. با این حال، بازی کردن مقابل آنها کار ساده‌ای نیست.

نیویورک نیکس

بازیکنان کلیدی: کارملو آنتونی و توبیاس هریس
تیم‌ نیکس شبیه کلیپرز است چراکه هردو آنها تیم‌های دیگری در شهرهای یکسان دارند. تیم نیکس دارای بازیکنی مانند آنتونی است تا از بازیکنانی از جمله هریس در تیم حمایت کند. سن آنتونی به مراتب بالاست و بنابراین نسبت به جایگاه قبلی خود دور است ولی هریس همچنان جوان است و در دفاع بسیار خوب عمل می‌کند. این تیم همچنان بازیکن شوت‌زنی مانند دنی گرین دارد که بدون تلاشی می‌تواند یک پرتاپ ۳ امتیازی را به سمت سبد بیاندازد. به طور کلی، این تیم خوب عمل می‌کند ولی آیا تیم بروکلین نتس بهتر نیست؟

دالاس مراویکس

بازیکنان کلیدی: مارکوس آلدریج، میلس ترنر و خولیوس رندل.
این تیم بازیکنان داخلی خشنی دارد.آلدریج در سمت چپ و ترنر در راست هر دو بازیکنان نیرومند درشت اندامی هستند اما پرتاپ توپ رندل در این تیم بسیار حائز اهمیت است. کسی دوست ندارد به سبد بسکتبال در حالی که این دو بازیکن خشن منتظرشان هستند نزدیک شوند. این تیم در روند کنونی خود برنامه‌ای برای رقابت در عرصه بین‌المللی ندارد.شرایط این تیم زمانی که از بازیکنانی که در شهری که شکل گرفته است استفاده می‌کرد کاملاً تغییر می‌کرد.

شیکاگو بولز

شیکاگو بولز

بازیکنان کلیدی:دیواین وید، دریک رز و آنتونی دیویس
دریک رز و دیوان از جمله بازیکنانی هستند که برای تیم زادگاهشان بازی می‌کنند. رز زمانی به بولز رفت که وید چند سال قبل وارد این تیم شده بود. پارکر آخرین بازیکنی است که باری تیم زادگاه خود در شیکاگو بازی می‌کند.این ۳ بازیکن به علاوه آنتونی دیویس و جلیل اوکافور بازیکنان این تیم هستند که برای مقابله با آنها باید تلاش کنید. یک بازیکن ام‌وی‌پی سابق، یک بازیکن ام‌وی‌پی جدید و تعدادی از بازیکنان المپیک در یک تیم حضور دارند.

لس‌آنجلس لیکرز

بازیکنان کلیدی: کوین لاو، جیمز هاردن و کواهی لئونارد
منطقه لس‌آنجلس تعدادی از بازیکنان با‌استعداد ان‌بی‌ای را در اختیار دارد. می‌بینید که تیم کلیپرز چه بازیکنانی دارد که حتی ما نام آنها را هم ذکر نکردیم. تیم لیکرز بعضی از این بازیکنان با استعداد را تقویت می‌کند و سطح آنها را بالا می‌برد. به جز اسم‌هایی که آورده شد، پل جورج و لونزو بال چند نفر دیگر هستند که در این تیم حضور دارند. بنابراین این تیم جزو بهترین تیم‌های حال حاضر بسکتبال است.

دیترویت پیستونز

بازیکنان کلیدی: دوین بوکر، درایمند گرین و جاوال مک گی
از این تیم ذهنیتی که وجود دارد این است که این تیم، حتی از زمانی که مایکل جردن به آن پیوست به عنوان تیمی سرسخت تلقی می‌شود. شاید این تصور ذهنی به دلیل پرورش ویژگی‌های سرسخت عمومی در زادگاه این تیم باشد ولی با این وجود، اوضاع با حضور بازیکنان زادگاه این تیم عوض نشد. گرین همچنان ران پای بازیکن را مورد حمله قرار می‌دهد. بوکر هم بازیکنی ست که دست کمی از گرین ندارد. او هنوز جوان است ولی توانسته‌است نام و شهرتی در رقابت‌ها برای خود کسب کند.

واشنگتن ویزارد

بازیکنان کلیدی: کوین دورانت ، رودی گی و اوری برادلی
کوین دورانت به تنهایی کافی است تا هر تیمی را به یک تیم خوب تبدیل کند. سپس اوری برادلی را به عنوان سد کننده بازیکن حریف به دفاع اضافه می‌کنید و آن را با جلوبرنده‌ای به نام رودی گی ساپورت می‌کنید. در این صورت این تیم به عنوان یک نیروی تهاجمی شناخته می‌شود. این تیم همچنان با حضور بازیکنانی مانند جان وال و بردلی بیل خوب عمل می‌کند. با دیدن مسابقات آنها از اینکه می‌بینید بازیکنان یک شهر چگونه در تیم زادگاهشان خوب عمل می‌کنند متعجب می‌شوید.

بروکلین نتس

بازیکنان کلیدی: کمبا واکر، آندره دراموند و کنت فارید
در بین تمام تیم‌های این لیست ، تیم واقعی بروکلین نتس احتمالاً از نظر داشتن بازیکنانی که از همان شهر در تیم شرکت می‌کنند بدتر است. آنها از حضور این نوع بازیکنان استقبال می‌کنند حتی اگر این بازیکن آندره درومند باشد. متأسفانه ، این اتفاق به زودی رخ نخواهد داد. با این وجود داشتن کمبا واکر و دراموند به طور چشمگیری ای تیم را بهبود بخشیده‌اند . این امر آنها را به مدعیان قهرمانی تبدیل نمی‌کند ، اما حداقل می‌تواند در بازی‌های پلی آف بازی کند.

کلولند کاوالیرز

کلولند کاوالیرز

بازیکنان کلیدی: لبرون جیمز، لری نانس و سی‌جی مک کالم
قطعاً تیمی که لبرون جیمز را در اختیار دارد نمی‌تواند تیم خوبی باشد. تمام چیزی که او نیاز دارد همتیمی‌های خوب است. جیمز با سی‌جی یک ترکیب ۲ نفره عالی را تشکیل می‌دهند. او اخیراً با لری نانس در چپ بازی کرده است و توانسته است با او تیم را به فینال برساند.

فیلادلفیا ۷۶

بازیکنان کلیدی: کیل لوری، مارکوس موریس و مارکیف موریس
تا چند وقت اخیر این تیم به عنوان یک مضحکه در ان‌بی‌ای تلقی می‌شد.بعد از ورود بازیکنان با استعداد به آن ، توانست موفق به صعود به بالای زنجیره غذایی شود. به عنوان یک حقیقت باید بگوییم که این تیم یک قدم عقب‌تر از جایی بود که هم‌اکنون در آن حضور دارد. قصد هیچ بی‌احترامی به کیل لوری ندارم ولی جول امبید و بن سیمونز می‌توانند به عنوانی کابوسی برای دفاع به حساب آیند که ۴۸ دقیقه این کار را در زمین انجام می‌دهند.

گلدن استیت وریرز

بازیکنان کلیدی: دامیان لیارد ، جرمی لین و آرون گوردون
تماشای این تیم متفاوت بسیار جالب است و می‌تواند از ارزش پولی که برای دیدن مسابقات این تیم خرج می‌کنید، مطمئن باشید.لیلارد و لین به تنهایی یک گارد نگهبان را تشکیل می‌دهند. گوردون همچنان جزو ۳ نفر برتر ان‌بی‌ای به حساب می‌آید که توانایی پیشرفت خوبی را خواهد داشت. بنابراین زمانی که لیلارد و لین شوت‌های ۳ امتیازی را پرتاپ می‌کنند ،گوردون کسی است که می‌تواند ضربه سنگین آخر را وارد کند.

شارلوت هورنتس

بازیکنان کلیدی: استفان کری ، کریس پاول ، جان وال و حسن وایتساید
آیا چیز دیگری لازم است بگویم؟این ۴ اسم به تنهایی می‌توانند بسیاری از تیم‌های ان‌بی‌ای را شکست دهند. کری به نوبه خود یک قهرمان است و کریس بیشترین طرفداران را در بین بازیکنان ان‌بی‌ای دارد. این ورژن تیم شارلوت جزو عالی‌ترین ترکیبات این تیم است. کری اعلام کرده است که تا زمان بازنشستگی خود می‌خواهد در این تیم بماند.

میامی هیت

بازیکنان کلیدی: جردن کلارکسون، براندون نایت و ترور آریزا
ترکیب این تیم، ترکیب خوب و مناسب است و نیازی ندارد تا تا بازیکن جدیدی را به تیم خود برای موفقیت بیشتر اضافه کند. بازیکنان زادگاه این تیم آنچنان بد برای عوض کردن با بازیکنان دیگر نیستند. براندون نایت خوب می‎‌داند که چگونه در بازی امتیاز کسب کند. این تیم یک قهرمان ان‌بی‌ای است که می‌تواند توپ دفاع شده را تبدیل به یک توپ برنده کند. طرفداران این تیم از این بازیکنان ناراضی نیستند.

ممفیس گریزلیز

ممفیس گریزلیز

بازیکنان کلیدی: لو ویلیامز ، کوری برور و جی.جی ردیک
بیایید مانند لو ویلیامز رفتار نکنیم. اگر او را نمی‌شناسید، باید بگویم که او یکی از امتیازآورترین بازیکنان ان‌بی‌ای است. و کوری برور به عنوان یک ورژن پایین‌تر از اوست. بنابراین این تیم می‌تواند امتیاز خوبی کسب کند. اضافه شدن یکی از بهترین شوت زننده‌ها به نام ردیک وضعیت این تیم را بسیار بهتر کرده است. نمی‌توانیم بگوییم که آنها با این تیم به دور حذفی می‌روند ، اما مطمئناً تماشای آنها در فصل عادی هیجان انگیز است.

ایندین پسرز

بازیکنان کلیدی: جف تاگ ، مایک کانلی و گوردون هایوارد
از زمانی که تیم آنها در اواخر دهه ۹۰ و اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی تشکیل شده بود ، یک دهه است که پیسرز در سطح میانه قرار گرفته است. تغییر بازیکنان این تیم و عوض کردن آنها مبادلات با بازیکنان زادگاه این تیم ممکن است باعث پیشرفت آنها شود. گوردون و جف به عنوان ۲ ستاره برای این تیم تلقی می‌شوند. مایک کانلی در یک دوره به عنوان یک بازیکن با بالاترین دستمزد در ان‌بی‌ای در این تیم حضور دارد. این تیم برای اینکه طرفدار آن شوید نمی‌تواند تیم بدی باشد.

پلیکان‌های نیو اورلئان

زیکنان کلیدی: الفرد پایتون و تادئوس جوان
نمی‌توان این تیم را براساس موفقیت‌های گذشته خود ارزیابی کرد چراکه این تیم یکی از تیم‌های تقریباً جدید است. می‌توان به آینده روشن آنها با وجود آنتونی دیویس امیدوار بود. بازیکنان فعلی این تیم نیاز به بازیکنان زادگاه آن را از بین برده‌اند. الفرید پیتون در راست دارای پتانسیل بالایی است اما فاصله زیادی با دیویس دارد.

تورنتو رپتورز

بازیکنان کلیدی: تریستان تامپسون ، کوری جوزف و اندرو ویگینز
تورنتو رپتورز همیشه تیم جالبی بوده است. آنها هیچ وقت در رأس زنجیره تیم‌ها نبوده‌اند. اما همچنان به روند فعالیت خود ادامه می‌دهند. این تیم بازیکنان با قدرتی مانند وینس کارتر ، تریسی مک گرادی و دمر مروز را دارد. بازیکنان زادگاه این تیم بد نیستند. کری جوزف در سمت چپ این تیم بازی می‌کند. او قبلاً هم برای این تیم بازی می‌کرد بنابراین بازی در این تیم برای او تازگی نداشت.

آتلانتا هواکس

آتلانتا هواکس

بازیکنان کلیدی: دوید هوارد ، مالکوم بروگدون و درریک فوورز
زمانی بود که هواکس همیشه تهدیدی برای پیروزی بودند. زمان گذشت و افسانه‌ها به پایان رسید. اخیراً این تیم شروع به بازسازی زیرساخت‌های خود کرده است. آنها بازیکنی به نام مالکوم بروگدون دارند . دیوید هوارد اخیراً در سمت چپ این تیم بازی می‌کرد و اگرچه در این تیم اوضاع خوبی را سپری نمی‌کرد ولی تمام تلاش خود را در این تیم انجام داد. من نمی‌دانم که چه چیزی وضعیت این تیم را بهبود می‌بخشد ممکن است جذب بازیکن از خارج تیم و یا استخدام مربی باهوش‌تر و باتجربه‌تر.

بوستون سلتیکس

بازیکنان اصلی: نرلنز نوال ، شاباز نپیر و مایکل کارتر ویلیامز
این تیم هرگز اجازه نمی‌دهد که وقت بازیکنانش به هدر رود. دنی اینج قبل از اینکه شرایط تیمش خراب شود از تیم دست کشید. برای این تیم بازیکنانی مانند شاباز نپیر در سمت راست و نرلنز نوئل در چپ برای این تیم بازی می‌کنند. این بازیکنان می‌توانند بک‌آب‌های فوق‌العاده را در زمین اجرا کنند.به نظر نمی‌رسد این تیم توانسته باشد بازیکنان بااستعدادی را پرورش داده باشد.

حال باهم می‌بینیم که چه طور بازیکنان در تیم زادگاهشان می‌توانند تأثیر گذار باشند.

معرفی بازیکنان بسکتبال

کوین دورانت

معرفی بازیکنان بسکتبال

او اهل واشنگتن است و اگر در کنار جان وال و بردلی بیل بازی کند می‌توانند مقام قهرمانی را کسب کنند. فقط زمینی را تصور کنید با ۳ بازیکن سوپراستار ان‌بی‌ای. واشنگتن در شرق بازی می‌کند ، بنابراین در پلی‌آف با وریرز روبه‌رو نمی‌شود.اگر شما باید استف کری ، کلی تامپسون و درموند را در برابر بردلی بیل ، جان وال و کوین دورانت انتخاب کنید ، کدام گروه را ترجیح می‌دهید؟

جیمز هاردن

در این مقاله متوجه شدید که جیمز هاردن برای سوپر تیم لس آنجلس کلیپرز بازی می‌کند ، اما اگر فقط این بازیکن در تیم حضور داشت ، چه می‌شد؟ آیا می‌توانست همان طور که در کلیپرز بازی می‌کند نقش خود را برای هوستون راکتس پیاده کند؟ هاردن یک نمایش یک نفره است و فوراً فهرست لیست کلیپرز را ارتقا می‌دهد. و در سال ۲۰۱۹ ، این فهرست چندان بد نیست. بازیکنان این تیم توانستند در یک رند از بازی پلی‌آف تا ۶ بازی تیم خود را به پیش ببرند. با وجود هاردن در تیم بعید نیست که این تیم بتواند از عهده تیم‌های سخت برآید.

کاری ایروینگ

پیوست ایروینگ به یکی از تیم‌های بوستون اصلاً دور نیست.اعتقاد بر این است که ایروینگ در استراحت خود در بوستون است و دو گزینه برای بازی دارد. او می‌تواند به لبرون جیمز در لیکر بپیوندد و یا می‌تواند با نیکس قرارداد امضا کند. البته اگر به نیویورک برود ، تنها نمی‌ماند. البته که نیویورک برای کوین دورانت به عنوان یک هدف تلقی می‌شود. فقط تصور کنید که این دو باهم در یک تیم و در شرق بازی کنند.

لویس ویلیامز

لویس ویلیامز

ششمین بازیکن بزرگ در تاریخ ان‌بی‌ای لویس است که بسیار تعجب‌آور است که چرا تا کنون برای تیم زادگاه خود بازی نکرده است. اما اگر این اتفاق بیفتد؟ او توانست در سال ۲۰۱۸ کلیپرز را از رکود خارج کند و به مرحله پلی‌آف برساند و سپس تقریباً به تنهایی وریرز را شکست داد. به عقیده ما آتلانتا می‌تواند از او استفاده کند. شاید او قسمت گمشده‌ای باشد که نمی‌دانند به وجودش نیاز دارند.

گوردن هایوارد

گوردون هایوارد قبل از امضای قرارداد با سلتیکس و شکستن پایش ، بازیکن خاصی در ان‌بی‌ای بود. زمان زیادی لازم بود تا دوباره روی فرم بیاید ، اما اکنون در میادین ورزشی حضور دارد و به عنوان یک همراه عالی ایندیانا پسرز ایفای نقش می‌کند. او توانست این تیم را به یک تیم رقابت کننده و جنگجو تبدیل کند. او را به عنوان یک استعداد جوان و تشنه یادگیری در نظر بگیرید.

کوبی برایانت

اگر این بازیکن برای تیم زادگاهش فیلادلفیا بازی می‌کرد ،قطعاً ان‌بی‌ای کاملاً متفاوت می‌شد. بدون او ،چه کسی می‌داند که برای سلسله لیکرز چه اتفاقی می‌افتاد. ممکن بود هیچ‌گاه به وجود نمی‌آمد. بازی باورنکردنی او را به یاد بیاورید. آیا می‌توانید تصور کنید که چه می‌شد اگر او می‌توانست ۶۰ امتیاز حیاتی را برای تیم زادگاه خود کسب کند؟ ممکن است او لس آنجلس را به عنوان تیم زادگاه خود بشناسد و اینکه چقدر این تیم برای پیشرفت او خوب بوده است.

دامین لیلارد

لیلارد عاشق مناطق خلیجی است .زمانی که توانست تیم زادگاهش وریرز را بود در رقابت‌های ان‌بی‌ای ۲۰۱۹ به پلی‌آف برساند ، از آن جدا و لباس آتلانتیک جرسی را به تن کرد. اگر او همچنان در تیم زادگاهش می‌ماند چه کسی می‌داند که چه اتفاقی می‌افتاد؟ رساندن تیم به یک مرحله و جدا شدن از آن موضوعی است که باعث آسیب دیدن بیشتر تیم می‌شود تا کمک به آن. این مسئله تنها مربوط به لیلارد نمی‌شود. گلدن استیت دارای بازیکنان بسیار خوبی است.

کوین لاو

کوین لاو

در اینجا یک سناریو مطرح می‌شود: لیلارد به طرف منطقه ۳ امتیازی می‌دود ،سپس توپ را به کوین لاو که در گوشه حضور دارد پاس می‌دهد. جمعیت هیجان‌زده می‌شود و لاو از تشویق آنها لذت می‌برد. آیا ترابلیزرز به فینال می‌رسد؟ آیا او به جای بازی‌های متعدد با لبرون با لیلارد بازی می‌کند؟ این موضوع برای ما هم جذاب است. لاو هرگز به عنوان یک مهره متفاوت در تیم‌ها مطرح نبوده است اما یک مهره استثنایی برای تیم‌های بزرگ به حساب می‌آید.

مت بارنز

مت بارنز هرگز سوپر استار نبود ، اما تماشای او همیشه سرگرم کننده بود. متأسفانه او برای تیم زادگاه خود ساکرامنتو کینگز بازی نکرده است و وریرز را همراهی کرده است. آیا برای ساکرامنتو موقعیت متفاوتی ایجاد کرد؟ احتمالاً نه. مشکلات تیم به گونه‌ای است که هر ساله روی هم جمع می‌شود. ولی داشتن بازیکن خوبی مانند بارنز می‌تواند انگیزه خوبی برای حامیان این تیم در تماشای بازی‌ها باشد.

بلیک گریفین

او توانست در لیگ به همراه لس‌آنجلس کلیپرز به یک ستاره تبدیل شود و این شانس را داشت تا برای اوکلاهاما سیتی بازی کند. متأسفانه ، کلیپرز او را با یک بازیکن دیگر در دیتروید معاوضه کرد. از طرفی دیگر ، اوکلاهما سیتی همیشه راه خود را به مرحله پلی‌آف باز کرده است و هیشه برای داشتن یک سوپراستار در بازی‌های ان‌بی‌ای مورد بحث قرار گرفته است.

دریک رز

دریک رز

این بیشتر از یک سناریوی «چه می‌شود اگر» نسبت به چیز دیگری مطرح است. او قبلاً برای تیم زادگاه خود شیکاگو بولز بازی می‌کرد. او حتی توانست با تیم خود برنده ان‌بی‌ای ام‌وی‌پی شود. سپس صدمه دید و بعد از بهبودی نتوانست به دوران اوج خود باز گردد. چه می‌شد اگر او آسیب نمی‌دید؟ دوره‌ای کوتاه قبل از آسیب دیدگی‌اش به عنوان مایکل جردن دوم تلقی می‌شد. ولی سپس سقوط کرد

آنتونی دیویس

آیا واقعاً ممکن است آنتونی دیویس دیگر برای شیکاگو بولز اتفاق بیفتد؟ او قصد دارد قرارداد دیگری با نیو‌اورلئان ببندد. براساس گزارشات دریافتی ، دیویس قصد تمدید قرارداد را با پلیکان‌ها ندارد. او واقعاً قصد عوض کردن تیم خود را در چند فصل آخر داشته است و اکنون مقصد او به نظر نیواورلئان می‌رسد.

راسل وستبروک

پیوستن راسل وستبروک به لس آنجلس کلیپرز احتمالاً هرگز اتفاق نمی‌افتد ، اما تصور کنید که او را با استعداد جوان آن تیم جفت کنید. توانایی او در پاس و رهبری تیم ، می‌تواند کلیپرز را به یک تیم متوقف نشدنی تبدیل کند. به همین دلیل عشق وستبروک به اوکلاهاما سیتی برای کلیپرز گران تمام میشود. او یک بازیکن طوفانی است و ادعا می‌کند که به تنهایی باعث برد تیم می‌شود.

کریس بوش

فکر می‌کنید که تیم دالاس ماوریکس به چند عنوان قهرمانی با این بازیکن دست پیدل کرده است؟ این تیم توانست با دریک نتویزکی به عنوان قهرمانی برسد و مسلماً بوش در کنار این بازیکن می‌توانست تیم را به عنوان قهرمانی دیگر برساند. بوش دلیل اصلی پیشرفت میامی هیتز به همراه لبرون جیمز و دیوان وید بود. ممکن است اتفاقی مشابه هم برای تیم دالاس همراه با بوش بیفتد.

دیوان وید

بولز از شیکاگو به همراه بازیکنان با‌استعداد خود واقعاً تیم خوبی است. وید قبل از ظهور لبرون جیمز توانست به عنوان سوپراستار میامی هیت این تیم را به قهرمانی برساند. ما حتی تمی‌توانیم حدس بزنیم که اگر او به شیکاگو می‌آمد تا چه حد می‌توانست فرهنگ آنجا را تغییر دهد. با توجه به ناحیه‌ای که او در کنار دریک رز بازی می‌کرد می‌توان گفت که آنها می‌توانستند تیم را به یک تیم متوقف نشدنی تبدیل کنند.

کایل لوری

کایل لوری

کایل لوری یک قطعه کلیدی برای تورنتو رپتورز است. وقتی این تیم کاوی لئونارد را از سن آنتونیو اسپرز به دست آورد ، دیمار درزن را به جای او معامله کردند و لوری را نگه داشتند. لوری نمی‌توانست برای تیم فیلادلفیا بازی کند زیرا در این صورت در برابر تیمی که در آن بزرگ شده بود قرار می‌گرفت ، ممکن بود باکس توسط فیلادلفیا شکست بخورد و سپس با رپترز در فینال روبه‌رو شود. آیا کائوهی در تیم تورنتو برای غلبه بر لوری و امبید کافی است؟

استفان کری

بازی استفان کری که برای شارلوت هورنتز چیزی نیست که طرفداران وریرز را درباره آن وادار به فکر کردن کند. اگر او برای تیم پدرش بازی می‌کرد ، سلسله وریرز به وجود نمی‌آمد. درعوض ، هورنتس یکی پس از دیگری عنوان قهرمانی را بدست آورد. کوین دورانت ممکن است به دلیل موفقیت‌های وریرز اعتبار زیادی را کسب کرده باشد اما فراموش نکنید که قبل از رسیدن به شهر ، کری موفق به کسب پیروزی‌های پی‌در‌پی در ام‌وی‌پی های ان‌بی‌ای شده بود. این یک موفقیت ساده نیست و متأسفانه در شارلوت اتفاق نیفتاد.

کلای تامپسون

آیا می دانید که کلای تامسون در لس آنجلس لیکرز رشد کرده است. تامپسون برای لس‌آنجلس عضو جالبی خواهد بود. در شروع کار وقتی وارد این تیم شد ، با مربی به نام کوبی برایانت کار می‌کرد. اگر او جزو بازیکنانی قرار می‌گرفت که وارد اوکلند شده‌اند ، ممکنن بود که تیم لیکرز هیچ‌گاه سقوط نکند.

کریس پاول

هر تیمی که او وارد آن می‌شود برنده خواهد شد. او در تیم‌های کلیپرز و راکتس ارزش خود و همچنین آکیو‌ان‌بی‌ای خود را زمانی که باعث برد تیم لحظات نفس‌گیر شد ، ثابت کرد. تنها نکته منفی درباره این بازیکن آسیب دیدن اوست. او برای به پیروزی رساندن تیم خود نیازمند همتیمی‌های بااستعداد است. به این ترتیب مانند کوین لاو نباید با بازیکنان دیگر در تیم مقایس شود.

لنس استفنسون

ان‌بی‌ای بدون لنس استفنسون چه خواهد بود؟ بازیکن بزرگی که در یک سری از تیم‌های بد حضور داشته است ، استفنسون همیشه در حرفه خود ایستادگی کرده است. او یکی از بازیکنان از جمله بازیکنانی است که در زمین و در برابر او دچار چالش ذهنی خواهید شد. او به جمع بازیکنان بروکلین پیوسته است. آیا می‌تواند شرایط این تیم راتغییر دهد؟ ممکن است نتواند. ولی می‌تواند به بازیکنان جوان که برای رقابت‌های داخلی و خارجی کمک کند

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *