تمرینات ویژه جیمز هاردن برای پرتاب‌های سه‌امتیازی‌ استپ بک با یک پا!

سه امتیازی‌های استپ بک جیمز هاردن شاید مهارنشدنی‌ترین پرتاب لیگ NBA باشد. حالا جیمز هاردن در حال تمرین روی سه‌امتیازی‌های استپ بک یک پا کار می‌کند.

تمرینات جیمز هاردن برای پرتاب سه امتیازی

دیرک نویتزکی نیز با یک پا می‌پرد و پرتاب سه امتیازی انجام می‌دهد. جیمز هاردن در پاسخ به سوال تیم مک ماهون خبرنگار ESPN که پرسیده بود آیا در فصل پیش‌رو از سه امتیازی‌های استپ بکِ یک پا استفاده می‌کند گفت:

مطمئن نیستم که بتوانم این کار را انجام دهم. تکنیکی است که در حال کار بر روی آن هستم. اما شما می‌دانید که مایکل جردن با چه سرعتی پرتاب می‌کرد و چطور دیرک نویتزکی با یک پا پرتاب انجام می‌داد و کریم عبدالجبار چگونه اسکای هوک می‌زد، من می‌خواهم استپ بک خود را مانند این حرکات در تاریخ جاودانه کنم. بنابراین وقتی به سراسر جهان سفر می‌کنم و می‌بینم که بچه‌های کوچک می‌گویند: هی جیمز، من یک استپ بک زدم» عاشق این صحنه‌ها می‌شوم. من باید خلاق باشم و در بازی نوآوری داشته باشم و راه خودم را در بسکتبال دنبال کنم، کاری کنم که چگونگی انجام آن را خودم می‌خواهم و این همه آن چیزی است که باید اتفاق بیفتد. از زمانی که بچه بودم و بسکتبال بازی می‌کردم تصوراتم بر همین مبنا بود و همین رویا را در سر می‌پروراندم. حالا تبدیل به واقعیت شده است و حس فوق‌العاده‌ای دارد.

جیمز هاردن

جیمز هاردن قصد دارد تا امتیازات زیادی به دست آورد یا اگر او بتواند به این سبک پرتاب‌های سه امتیازی انجام دهد به دنبال امتیازگیری‌های فوق‌العاده بیشتری است. چالش این فصل برای جیمز هاردن تعدیل شده خواهد بود. او زمین و توپ را با راسل وستبروک سهیم خواهد ش. هر دوی آن‌ها با دستان خود بهترین عملکرد را با توپ ارائه می‌کنند و در بازی فضا می‌سازند اما نیاز دارند تا چیزی بیشتر از این از خود به نمایش بگذارند. مایک دی آنتونی نیز می‌تواند به تعادل آن‌ها در هیوستون راکتس کمک کند و این دو مدام در پی گفتن جمله «حالا نوبت توست و حالا نوبت من است» در خط حمله نباشند. اما وقتی نوبت به هاردن برسد، سه‌امتیازی‌های استپ بک یک پای او تماشایی خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *