• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • تورنتو رپترز چگونه نوار ۷ پیروزی متوالی لس آنجلس لیکرز را پاره کرد؟

تورنتو رپترز چگونه نوار ۷ پیروزی متوالی لس آنجلس لیکرز را پاره کرد؟

قبل از این‌که تورنتو رپترز برای بازی با لس آنجلس لیکرز به شهر لس آنجلس برسد دو بازیکن کلیدی این تیم مصدوم شدند.

پیروزی تورنتو رپترز مقابل لیکرز

در هفته‌های آغازین بدون کوای لنارد، مدافع عنوان قهرمانی یاد می‌گیرد که از آن چه تصور می‌کرد قوی‌تر به نظر می‌رسد. آن‌ها آن‌قدر قدرتمند هستند که در یک پیروزی قابل توجه در هفته‌های آغازین، لس آنجلس لیکرز را در استپلز سنتر مغلوب ساختند. پاسکال سیاکم ۲۴ امتیاز و ۱۱ ریباند کسب کرد، فرد ون ولیت با کسب ۲۳ امتیاز و ۱۰ پاس گل به کار خود در این بازی پایان داد تا تورنتو رپترز یکشنبه شب بتواند نوار هفت پیروزی متوالی لس آنجلس لیکرز را پاره کند و این تیم را با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۰۴ مغلوب سازد. کریس بوچر با کسب ۱۵ امتیاز برای رپترز بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را کسب کرد. این سومین پیروزی متوالی رپترز بود و آن‌ها از ۷ بازی خود ۶ پیروزی را کسب کرده‌اند. تورنتو رپترز دو روز بعد از اینکه آن‌ها کایل لاری را به دلیل شکستگی انگشت دست چپ و سرجی ایباکا، ذخیره طلایی خود را به جهت پیچ‌خوردگی مچ پا از دست داد با چهار ذخیره دیگر خود کاری کرد که دهمین پیروزی متوالی مقابل لس آنجلس لیکرز را جشن بگیرد.

نورمن پاول که جایگزین کایل لاری شده بود ۱۴ امتیاز کسب کرد، اما هر یک از بازیکنان ترکیب اصلی بجز پاسکال سیاکم وقی رپترز در کوارتر چهارم با ۹ امتیاز بوچر ۱۷ بر ۶ از لیکرز پیش بود از روی نیمکت نظاره‌گر بازی بودند. همچنین تورنتو رپترز ۱۰ امتیاز خود را از جانب رندی هولیس جفرسون کسب کرد و ترنس دیویس، بازیکن فصل اولی این تیم با کسب ۱۳ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورد و ۳ پاس گل و ۵ ریباند را در ۱۷ دقیقه بازی‌اش به آن افزود. فرد ون ولیت بعد از پایان بازی اظهار داشت:

فوق‌العاده بود. بهترین نمایشی که در تمام این سال‌ها دیده‌ام. این بازیکنانی که من امروز دیدم کار سرمربی را برای انتخاب ترکیب اصلی سخت خواهند کرد و با دیدن عملکرد آن‌ها در لحظات حساس درمی‌یابیم که تا چه اندازه در تمرینات سخت‌کوش بوده‌اند. این همان چیزی است که در NBA باید دید، فرصتی که پیش روی شما قرار می‌گیرد و شما نمی‌توانید فرصتی بزرگتر از رویارویی با لس آنجلس لیکرز که یکی از بهترین تیم‌های تاریخ خود را روانه رقابت‌ها کرده بدست آورید.

تورنتو رپترز در ۳:۵۰ مانده به پایان بازی با نتیجه ۱۰۴ بر ۹۲ از لیکرز پیش بود و متعقاب آن کایل کوزما یک پرتاب سه امتیازی انجام داد و لس آنجلس لیکرز نیز هشت امتیاز متوالی بدست آورد. بعد از آن لیکرز ۴ پرتاب متوالی ۳ امتیازی را از دست داد و پاسکال سیاکم دانک خود را به نمایش گذاشت. سیاکم در پایان بازی گفت:

سخت‌کوشی در بازی مهم‌ترین فاکتور است و ما این کار را انجام دادیم. همه به وظایف خود آگاه بودند و با تمام قدرت خود بازی کردند.

تورنتو رپترز

آنتونی دیویس ۲۷ امتیاز کسب کرد و لبران جیمز ۱۳ امتیاز، ۱۵ پاس گل و ۱۳ ریباند در هشتاد و پنجمین تریپل دبل خود بدست آورد اما لیکرز پس از باخت در هفته اول به لس آنجلس کلیپرز یک بار دیگر شکست را پذیرفت. رپترز در برخی زمان‌ها از دفاع منطقه‌ای سود جست. لبران جیمز پس از پایان بازی اظهار داشت:

آن‌ها هنوز بازیکنان قهرمان را در تیم خود دارند. مطمئناً امشب رپترز تیم بهتری از ما بود. ما فرصت خوبی داشتیم که پیروز این بازی باشیم اما آن‌ها در کوارتر چهارم متحول شدند.

آنتونی دیویس و لبران جیمز هر دو نام‌های بزرگی هستند اما مدافعین لیکرز مانند بازی‌های قبلی ظاهر نشدند. کوزما ۱۳ امتیاز از ۱۵ امتیاز خود را در کوارتر چهارم کسب کرد. آنتونی دیویس پس از پایان بازی گفت:

باید امتیازات بیشتری در این بازی کسب می‌کردیم. درست در شبی این مشکل را داشتیم که دفاع ما کار سختی داشت و روی فرم خود نبود.

دنی گرین در ۲۷ دقیقه حضور خود ۵ پرتاب انجام داد که هیچکدام تبدیل به امتیاز نشد. لیکرز گرین را در تابستان امسال با قراردادی ۲ ساله در نقل و انتقالات آزاد به خدمت گرفت. این بازیکن کهنه‌کار فصل پیش به همراه تورنتو رپترز قهرمان لیگ NBA شده بود. بوچر بزرگترین دیدار دوران حرفه‌ای خود در NBA را انجام داد، او در کوارتر چهارم تلاش لی اوپ لبران جیمز را خنثی کرد. بوچر در پایان بازی گفت:

همیشه این روز در خاطرم خواهد ماند. همیشه می‌خواهم در مقابل آن‌ها (جیمز و دیویس) بازی کنم و پیروز شوم.

نکات بازی:

تورنتو رپترز: ایباکا برای ادامه درمان خود به شهر تونتو بازگشت. طبق گفته نرس، کایل لاری حداقل برای چند هفته دور از میادین خواهد بود.

لس آنجلس لیکرز: تروی دنیلز یک پرتاب ۳ امتیازی انجام داد و ۱۱ امتیاز کسب کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *