جیانیس: از قهرمان این فصل NBA باید تقدیر ویژه شود

 

 

جیانیس آنتتوکونمپو، ستاره تیم میلواکی باکس، معتقد است که شرایط این فصل ان بی ای، نه تنها از ارزش این مسابقات نمی کاهد، بلکه به ارزش قهرمانی در انتهای فصل خواهد افزود.

او در این مورد می گوید: «این سخت ترین قهرمانی ای که شما می توانید به دست بیاورید خواهد بود.»

آستین ریورز، گارد تیم هیوستون راکتس هم به بلیچر ریپورت گفت که تصور می کند قهرمان فصل 2020 ان بی ای باید یک ستاره بگیرد و اشاره ای به اظهار نظر مشابه جیانیس آنتتوکونمپو داشت.

همچنین برد استیونز، سرمربی بوستون سلتیکس هم در مورد این مسئله گفت: «ایده گذاشتن ستاره در کنار قهرمانی این فصل کاملا درست است. این یک شرایط فوق العاده بی نظیر است و کسی که در این اوضاع قهرمان شود، واقعا باید آن ستاره را به دست آورد.»

میلواکی باکس در حال حاضر بهترین رکورد از نظر برد و باخت در لیگ را در اختیار دارد و یک مدعی جدی عنوان قهرمانی این فصل ان بی به شمار می رود. با این حال یک سایت شرط بندی آنها را پس از لس آنجلس لیکرز، دومین شانس قهرمانی این فصل بر شمرده است.

اگر میلواکی عنوان قهرمانی را در پایان فصل از آن خود کند، آنتتوکونمپو اصلا دوست ندارد مردم را در حالی ببیند که تلاش و زحمت آنها برای رسیدن به این مقام را نادیده می گیرند. نظراتش نیز دقیقا همین واقعیت را از یک موقعیت بی سابقه در ان بی بیان می کند.

بازیکنان پس از ماه ها دوری از میادین، حالا برای شروع مجدد فصل فراخوانده شده اند بدون هیچ ایده قطعی مبنی بر اینکه دقیقا چه زمانی می توانند دوباره پا به زمین بسکتبال بگذارند. علاوه بر این، آنها باید در یک مکان بی طرف و در ورزشگاه های خالی بازی کنند پس از اینکه مسابقات در 30 جولای از سر گرفته شد.

پاندمی ویروس کرونا سایه ای سنگین روی تمام اتفاقات خواهد انداخت.

دآندره جوردن، سنتر تیم بروکلین نتس روز دوشنبه اعلام کرد که نتیجه تست کرونایش مثبت شده و به اولاندو، فلوریدا نخواهد رفت. زمانی که تیم ها به اورلاندو می رسند، احتمال این وجود دارد که تست های بیشتری با نتیجه مثبت همراه شوند و در نتیجه اختلال بیشتری در اقدامات صورت بگیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *