• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کولاک سه کوارتری لوکا دونکیچ ، دومین باخت متوالی ممفیس گریزلیز را رقم زد

کولاک سه کوارتری لوکا دونکیچ ، دومین باخت متوالی ممفیس گریزلیز را رقم زد

لوکا دونکیچ پنجمی تریپل دبل خود را از دست داد فقط به این خاطر که دالاس موریکس در کوارتر چهارم بازی با ممفیس گریزلیز به او احتیاجی نداشت.

درخشش لوکا دونکیچ برابر ممفیس

لوکا دونکیچ ۲۴ امتیاز کسب کرد و ۱۴ ریباند و ۸ اسیست بدست آورد تا شنبه شب دالاس موریکس بتواند با نتیجه ۱۳۸ بر ۱۲۲ بر ممفیس گریزلیز فائق آید. لوکا دونکیچ در سه کوارتر این رکورد را از آن خود کرد شاید به این خاطر که ریک کارلیزل، سرمربی ممفیس گریزلیز گارد سال دومی خود را مقابل دالاس به میدان فرستاد. کریستاپس پورزینگیس نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه زانوی چپ در حال ریکاوری بود و در این بازی حضور نداشت. ریک کارلیزل، سرمربی ممفیس گریزلیز در پایان این بازی گفت:

از ابتدای مسابقه تا پایان آن تلاش بسیار خوبی انجام شد. حتی از انتها تا ابتدای زمین نیز مشارکت خوبی مشاهده شد. آن‌ها بسیار قدرتمندانه ظاهر شدند.

لوکا دونکیچ در میان ۸ بازیکن دالاس موریکس بود که توانستند امتیازات خود در این بازی را دو رقمی کنند و دالاس بیشترین امتیاز کسب شده در بازی‌های این فصلِ خود را تجربه کرد. تیم هارداوی جی آر ۲۰ امتیاز برای دالاس بدست آورد، جاستین جکسون ۱۷ امتیازی شد و سث کری نیز ۱۶ امتیاز در نیمه اول به حساب دالاس ریخت. جیرن جکسون جی آر با ۲۳ امتیاز طلایه‌دار امتیازگیری ممفیس گریزلیز بود و ۱ پرتاب از ۱۷ پرتاب فیلد او به درون سبد رفت که ۲ پرتاب ۳ امتیازی نیز در میان آن‌ها بود. جائه کراؤدر ۱۸ امتیاز برای ممفیس گریزلیز بدست آورد اما آن‌ها دومین باخت متوالی خود را تجربه کردند.

ممفیس گریزلیز بدون بازیکن فصل اولی و امتیازآورترین بازیکن خود یعنی جا مورانت در این دیدار حاضر شد. مورانت در این دیدار استراحت کرد. به علاوه، برندون کلارک، مهاجم سال اولی این تیم نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نتوانست در این دیدار حاضر باشد. برای ممفیس گریزلیز، خط حمله وجود داشت اما دفاعی در کار نبود. ۱۳۸ امتیاز داده شده ممفیس به دالاس بیشترین امتیازی بود که حریفان ممفیس از این تیم گرفته‌اند. در سه بازی اخیر، حریفان ممفیس به طور میانگین بیش از ۱۲۵ امتیاز از این تیم گرفته‌اند. جوناس والانسیوناس، سنتر ممفیس گریزلیز در این باره گفت:

این امتیازات داده شده نرمال نیست. باید در دفاع عملکرد بهتری داشته باشیم.

لوکا دونکیچ

قبل از این‌که لوکا دونکیچ از بازی بیرون برود به دالاس کمک کرد تا در کوارتر سوم پیروز باشد و ۱۴ امتیاز در این کوارتر گرفت تا موریکس با برتری ۱۰۴ بر ۹۱ پای به کوارتر چهارم بازی بگذارد. تیلر جکینز ضمن بیان ضعف دفاعی تیمش و اشاره به این که موریکس ۱۸ پرتاب ۳ امتیازی انجام داد اظهار داشت:

این مسئله کار را برای ما دشوار کرد. اما بازی نزدیکی بود.

نکات بازی

دالاس موریکس: بوبان مرجانوویچ برای اولین بار در ترکیب اصلی دالاس در این فصل به میدان رفت. سفر به ممفیس نقطه آغاز سفرهای ۶ روزه‌ای بود که دالاس باید ۳۵۳۵ مایل را در این سفرها بپیماید. هارداوی در کوارتر دوم ۴ امتیاز کسب کرد. او هفتمین بازی متوالی است که امتیازات خود را دورقمی می‌کند. همه این هفت بازی هم او به عنوان بازیکن نیمکت‌نشین به بازی آمد. این دومین باری بود که لوکا دونکیچ نتوانست در این فصل به امتیاز ۲۵ برسد. او در مقابل دنور ناگتس نیز ۱۲ امتیاز بدست آورده بود.

ممفیس گریزلیز: تیوس جونز به جای جا مورانت در ترکیب ابتدایی حاضر بود و ۱۴ امتیاز و ۸ اسیست به نام خود ثبت کرد. گریسون آلن به دلیل مصدومیت مچ پا چهارمین دیدار متوالی را از دست داد. مارکو گودوریچ ۱۴ امتیاز کسب کرد و برای اولین بار امتیازاتش دو رقمی شد. کارلیزل به گونه‌ای در این دیدار به بازیکنان خود بازی داد که هیچکدام ۳۰ دقیقه کامل در درون زمین حضور نداشتند و نیمکت ذخیره این تیم ۶۷ امتیاز برای ممفیس به ارمغان آورد.

جاستین جکسون در این‌باره گفت:

تعداد زیادی از بازیکنانی را در اختیار داریم که هر شب می‌توانند برای ما به میدان بروند. فکر می‌کنم شنبه شب این مورد را به خوبی نشان دادیم. چه شما در ترکیب ابتدایی باشید، چه بازی نکنید و چه تعداد دقایق اندکی به بازی گرفته شوید خلاصه باید در این میدان حاضر باشید و وقت خود را برای این بازی بگذارید.

ممفیس گریزلیز با بازیکنان جدید زیادش به طور کامل در حال بازسازی است. برای مثال، آخرین باری که دالاس موریکس و ممفیس گریزلیز در مقابل هم صف‌آرایی کردند ۷ آوریل ۲۰۱۹ بود اما فقط برونو کابوکولو که در این دیدار با ۱۷ ریباند بیشترین ریباند دوران بازیگری‌اش را ثبت کرد از ترکیب دیدار قبل در دیدار فعلی حاضر بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *