لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی گلدن استیت واریرز – لس آنجلس کلیپرز

واریرز کلیپرز لیگ بسکتبال NBA

دوتا از امتیازآورترین تیم‌های لیگ بسکتبال NBA قرار است در ساعت ۵:۰۰ صبح دوشنبه ۱۹ فروردین به رقابت با یکدیگر بپردازند. گلدن استیت واریرز از که سه بازی پیشین خود در فصل جاری مقابل لس آنجلس کلیپرز، دوتا را برده، قرار است در ورزشگاه خود یعنی اوراکل آرنا، میزبان چهارمین رویارویی خود با این تیم بسکتبال باشد. این آخرین بازی فصل عادی در ورزشگاه اوراکل آرنا خواهد بود و طرفداران پرشور جنگجوها قبل از راهی کردن تیم خود به مرحله‌ی پلی‌آف، تا جایی که بتوانند به آن‌ها انرژی خواهند داد. بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال، مقاله‌ای تحلیلی در مورد وضعیت این دو تیم در لیگ بسکتبال NBA را برایتان آماده کرده که مطالعه‌ی آن می‌تواند تماشای این بازی را با لذت بیشتری همراه کند. پس با سایت بسکتبال ما همراه باشید.

گلدن استیت واریرز: خستگی‌اش را درکرده و آماده‌ی درخشش در پلی‌آف است

گلدن استیت واریرز بهترین سایت بسکتبال

تیم بسکتبال گلدن استیت واریرز که در ماه پیش دچار خستگی شده و به‌خصوص از لحاظ تهاجمی افت کرده بود و حتی برای مدت کوتاهی هم جایگاه خود در صدر جدول کنفرانس غرب را به دنور ناگتس واگذار کرده بود، به‌لطف تدابیر سرمربی ماهر و باتجربه‌ی خود یعنی استیو کر، توانست با مدیریت حجم کاری بازیکنان و آزاد گذاشتن آن‌ها در نحوه‌ی پیشبرد امور تیم (مثل اجازه دادن به آن‌ها برای هدایت تمرینات و بازی‌ها به شیوه‌ی دلخواه خودشان)، خستگی جسمانی و روانی آن‌ها را در کرده و عملکرد خوب خود را از سر بگیرد.

گلدن استیت واریرز از ۱۰ بازی اخیر خود فقط ۲تا را باخته و اکنون با شکست دادن لس آنجلس کلیپرز می‌تواند نوار پیروزی‌های پیاپی خود را به ۵ برساند. این تیم بسکتبال که از لحاظ امتیازآوری دومین تیم قدرتمند لیگ و از لحاظ تعداد پاس گل و دقت پرتاب‌ها تیم اول لیگ است و بهترین پرتاب‌کنندگان سه امتیازی لیگ بسکتبال NBA را هم در اختیار دارد، حالا آماده است که سومین قهرمانی پیاپی خود و چهارمین قهرمانی‌اش ظرف پنج سال گذشته را در مرحله‌ی پلی‌آف امسال کسب کند. آن‌ها در این راه در اولین قدم خود، تیم هشتم کنفرانس غرب را از رقابت‌ها حذف خواهند کرد و احتمال اینکه این تیم، لس آنجلس کلیپرز باشد، کم نیست.

لس آنجلس کلیپرز: کمبود انرژی در آخرین روزهای فصل عادی لیگ بسکتبال NBA

تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز

تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز در نیمه‌ی دوم فصل جاری عملکرد بسیار بهتری از خود به‌نمایش گذاشت و به‌خصوص در ماه گذشته هرچه در توان داشت را به‌کار برد تا از سید بهتری برای مرحله‌ی پلی‌آف بهره‌مند شود. تلاش‌های آن‌ها نتیجه هم داد: آن‌ها از ۱۴ بازی ماه مارس فقط ۲تا را باختند و اکنون در جایگاه ششم کنفرانس غرب قرار دارند. اما احتمال اینکه بتوانند در معدود روزهای باقیمانده‌ی لیگ بسکتبال NBA این جایگاه را حفظ کنند کم است، چون از یک‌طرف رقبای آن‌ها، یعنی اوکلاهما سیتی تاندر و سن آنتونیو اسپرز دست روی دست نگذاشته‌اند و دارند با فاصله‌ای بسیار اندک آن‌ها را دنبال می‌کنند، و از طرف دیگر بعد از صرف انرژی بسیار زیاد در ماه گذشته، به‌نظر می‌رسد که این تیم بسکتبال دچار کمبود انرژی شده و نمی‌توان انتظار داشت که دو بازی سخت باقیمانده‌ی خود در مقابل گلدن استیت واریرز و یوتا جاز را با پیروزی پشت سر بگذارد.

تیمی که از ۱۰ بازی اخیر خود فقط ۳تا را باخته، در دو بازی اخیر خود که هر دو در خانه بوده‌اند، پشت‌سرهم شکست خورده و آخری مقابل تیم یازدهم کنفرانس غرب یعنی لس آنجلس لیکرز رقم خورده است. البته باید درنظر داشت که در آن بازی یکی از بازیکنان اصلی لس آنجلس کلیپرز یعنی پاتریک بِوِرلی به‌علت مصدومیت غایب بوده (حضور او در بازی پیش‌رو هم مورد تردید است)، ولی به‌هرحال شانس این تیم برای شکست دادن جنگجوها در اوراکل آرنا بسیار کم است و سایت بسکتبال ESPN برای آن‌ها بیشتر از ۲۳ درصد شانس پیروزی درنظر نگرفته است.

از اینکه تا پایان این مطلب همراه بسکتفا، بهترین سایت بسکتبال بودید، متشکریم. با دنبال کردن مطالب سایت بسکتبال ما، اطلاعات بسکتبالی خود را به رخ دوستانتان بکشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *