• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • شاهکار میامی هیت مقابل میلواکی؛ ۲ پیروزی متوالی مقابل قدرتمندترین تیم NBA

شاهکار میامی هیت مقابل میلواکی؛ ۲ پیروزی متوالی مقابل قدرتمندترین تیم NBA

میامی هیت رکورد منحصر به فردی کسب کرد و اولین تیمی است که در این فصل دو بار موفق به شکست میلواکی باکس شده است.

پیروزی میامی هیت برابر میلواکی

جایئه کراؤدر و جیمی باتلر هر کدام ۱۸ امتیاز کسب کردند، گوران دراگیچ ۱۵ امتیاز بدست آورد و میامی هیت دوشنبه شب موفق شد میلواکی باکس را با نتیجه ۱۰۵ بر ۸۹ از پیش رو بردارد و به آمار ۲ پیروزی و شکست‌ناپذیری مقابل بهترین تیم بسکتبال NBA برسد. بم آدبایو ۱۴ امتیاز و ۱۳ ریباند برای میامی هیت بدست آورد. هیت حالا آمار خود را به ۳۹ پیروزی و ۲۲ شکست ارتقا داده و به آمار کلی پیروزی‌های خود در ۲۱ بازی مانده به پایان فصل قبل رسیده است. کندریک نان ۱۳ امتیاز کسب کرد و کلی اولینیک ۱۱ امتیاز برای میامی هیت بدست آورد. جائه کراؤدر در پایان بازی اظهار داشت:

تلاش جمعی را شاهد بودیم. همه در این پیروزی سهیم بودند.

میلواکی باکس در این بازی کمترین امتیاز فصل را بدست آورد. این در حالی بود که میلواکی باکس روز یکشنبه نیز در پیروزی مقابل شارلوت هورنتس تنها ۹۳ امتیاز کسب کرد. تفاوت در پرتاب‌های سه امتیازی بود: میامی هیت ۱۸ پرتاب موفق از ۳۷ پرتاب و میلواکی باکس ۷ پرتاب موفق از ۳۴ پرتاب! اریک اسپوئلسترا، سرمربی میامی هیت در پایان بازی گفت:

نمی‌گویم ما می‌توانیم تیم‌هایی بار هجومی عالی را زیر ۹۰ امتیاز نگه داریم اما به طور مستمر به دنبال این امر هستیم.

میلواکی باکس ۲۱ بازی خود را مقابل تیم‌هایی انجام داده که قبلاً بیش از یک بار با آن‌ها مصاف داده است. اکثر این تیم‌ها هیچ موفقیتی نداشته یا موفقیت اندکی داشته‌اند: شیکاگو بولز و اورلاندو مجیک ۴ شکست و بدون پیروزی؛ آتلانتا هاکس، کلیولند کاوالیرز، نیویورک نیکس و شارلوت هورنتس ۳ شکست و بدون پیروزی. میامی هیت و بوستون سلتیکس این زنجیره را به هم زده‌اند و توانسته‌اند در دو بازی قبلی میلواکی باکس را شکست دهند و تنها تیم‌هایی از کنفرانس شرق هستند که شانس این کار را دارند. مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس پس از پایان بازی اظهار داشت:

بازی دشواری بود. فیزیکی بودن و فعالیت دفاعی هر دو تیم بسیار خوب بود. به میامی هیت احترام می‌گذارم، آن‌ها در هر دو سمت زمین بازی بسیار خوبی ارائه دادند، پرتاب‌های خوبی داشتند. امشب شب ما نبود.

بروک لوپز با ۲۱ امتیاز بهترین بازیکن میلواکی باکس بود. یانیس آنتتوکومپو با ۱۳ امتیاز و ۶ پرتاب موفق از ۱۸ پرتاب با کمترین آمار فصل خود برابری کرد و ۱۵ ریباند بدست آورد.

میامی هیت

آنتتوکومپو در پایان بازی اظهار داشت:

میامی هیت تیمی است که سخت‌کوشانه بازی می‌کند. این بازی تنها برای من سخت نبود، همه بازی دشواری را تجربه کردند. آن‌ها توپ را به طور مداوم به حرکت درمی‌آوردند و بازی واقعاً سختی را برای حریف رقم می‌زنند.

جرج هیل به دلیل مصدومیت زانو در ۴:۳۳ دقیقه مانده به پایان بازی را ترک کرد. وقتی کنار نیمکت میلواکی باکس نشست و به بازی برنگشت استرس در چهره او مشهود بود. هیل با ۱۲ امتیاز در ۲۴ دقیقه به حضورش در این بازی پایان داد. هنگام ترک زمین توسط او میلواکی باکس ۱۵ امتیاز عقب بود. کریس میدلتون نیز ۱۲ امتیاز کسب کرد و دونته دیوینچنزو ۱۱ امتیاز برای میلواکی باکس به دست آورد. میامی هیت در نیمه اول با ۱ امتیاز اختلاف پیروز به رختکن رفت و سپس در اواخر کوارتر سوم اختلاف را به ۱۲ امتیاز رساند و در ۱۲ دقیقه پایانی بازی با نتیجه ۸۱ بر ۷۰ از حریف خود پیش افتاد. وقتی پرتاب سه امتیازی دراگیچ به درون سبد رفت وقت بازی به پایان رسیده بود.

نکات بازی:

میلواکی باکس: کریس میدلتون بعد از ۲ بازی غیبت به دلیل مصدومیت در این بازی حاضر شد و در ۶ دقیقه حضورش در کوارتر اول ۱۰ امتیاز کسب کرد. حالا میلواکی باکس در بازی‌هایی که در نیمه اولش عقب افتاده آمار ۹ پیروزی و ۶ شکست را رقم زده است. ۱۱ امتیاز اختلاف با حریف بعد از گذشت سه کوارتر دومین اختلاف بالای فصل میلواکی باکس است. آن‌ها در روز کریسمس مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز با ۲۷ امتیاز اختلاف عقب بودند و در تاریخ ۱۲ فوریه نیز با ۱۱ امتیاز مقابل ایندیانا پیسرز عقب افتاده بودند.

میامی هیت: نیمکت میامی هیت در نیمه اول برای این تیم ۳۰ امتیاز کسب کرد که ۲۸ امتیاز آن روی پرتاب‌های سه امتیازی بود. دونکان رابینسون بازی‌های خود با حداقل یک پرتاب سه امتیازی موفق را به ۴۶ بازی ارتقا داد و حالا فقط ۳ بازی با رکورد رافر آلستون، رکورددار میامی هیت فاصله دارد.

بازی‌های بعدی:

میلواکی باکس: روز چهارشنبه از ایندیانا پیسرز میزبانی خواهد کرد.

میامی هیت: چهارشنبه از اورلاندو مجیک پذیرایی می‌کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *