• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • اخبار بسکتبال | انتخاب کشور اندونزی به عنوان میزبان کاپ آسیا

اخبار بسکتبال | انتخاب کشور اندونزی به عنوان میزبان کاپ آسیا

میزبان کاپ آسیا

به گزارش بسکتفا – مسابقات کاپ آسیا فصل ۲۰۲۰- ۲۰۲۱ که هم اکنون در مراحل انتخابی در کشور قطر در حال انجام است، بالاخره میزبان برگزاری مسابقات اصلی خود را شناخت و دفتر منطقه‌ای فدراسیون جهانی بسکتبال در قاره کهن، اندونزی را به عنوان میزبان جام فیبا آسیا تایید کرد.

ورود به سایت بتکارت

دیگر اخباری که در بسکتفا می‌توانید مطالعه کنید: اخبار بسکتبال ایران | سقوط تیم بسکتبال ایران در رنکینگ جهانی

در ابتدا دانستن این نکته خالی از لطف نیست که اگر شما عزیزان علاوه بر اخبار بسکتبال ایران و جهان ، به مقالات آموزشی نیز علاقه دارید، بسکتفا بهترین مقالات آموزشی رشته بسکتبال را در اختیار شما قرار خواهد داد

دفتر منطقه ای فدراسیون جهانی بسکتبال فیبا در آسیا با اعلام رسمی خود، اندونزی را برای دومین بار برای میزبانی جام فیبا آسیا انتخاب کرد. این کشور در سال ۱۹۹۳ نیز میزبان این رقابت‌ها بود که در آن مسابقات تیم چین توانست به مقام قهرمانی برسد. اندونزی یکی از سه میزبان مشترک جام جهانی ۲۰۲۳ نیز به شمار می‌رود.

همان طور که در اخبار بسکتبال انتخابی کاپ آسیا، در بسکتفا خواندید نتایج تیم ملی بسکتبال ایران برای صعود به این رقابت‌ها نیز به شرح زیر است:

پنجره اول

ایران ۹۴ – ۴۸ سوریه

ایران ۹۵ – ۵۲ قطر

پنجره دوم

ایران ۷۱ – ۶۴ عربستان

ایران ۷۰ – ۷۷سوریه

  • لازم به ذکر است شما عزیزان از طریق دو لینکی که در قسمت بالا مشاهده می‌کنید می‌توانید از نتایج و اتفاقات دو بازی تیم بسکتبال ایران در پنجره دوم انتخاب کاپ آسیا ۲۰۲۱ مطلع شوید.

پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا

و بد نییست بدانید که تیم ملی بسکتبال ایران با ۳ برد و یک باخت، صدرنشین گروه E رقابت‌ها است.

با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا، کنفدراسیون بسکتبال آسیا تصمیمی را اتخاذ کرد که پنجره سوم و پایانی رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا باز هم به صورت متمرکز برگزار شود. همچنین پنجره آخر رقابت‌های بسکتبال انتخابی کاپ آسیا باز هم در همین کشور برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مسابقات کاپ آسیا مشخص گردد.

کاپ آسیا | تیم بسکتبال ایران درچه حالتی به آسیا صعود می‌کند؟

تاریخ برگزاری پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ در قطر

این مسابقات از دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ تا سه‌شنبه ۵ اسفند 1399 برگزار خواهد شد و باید تیم آیا ملی پوشان موفق به صعود خواهند شد یا خیر..

پنجشنبه مورخ ۳۰ بهمن: قطر – ایران

یک‌شنبه مورخ ۳ اسفند: عربستان – ایران

اخبار بسکتبال | ساخت حلقه بسکتبال هوشمند توسط هوش مصنوعی

تاریخ اصلی برگزاری کاپ آسیا یا کاپ فیبا:

مسابقات کاپ آسیا قرار است از تاریخ ۲۵ مرداد تا ۶ شهریورماه سال آینده و با حضور ۱۶ تیم برگزار شود. جام فیبا آسیا در قالب چهار گروه چهار تیمی انجام می‌شود و تیم‌های سرگروه به صورت مستقیم به مرحله یک چهارم صعود خواهند کرد. تا کنون حضور تیم‌های اندونزی، لبنان و بحرین در این مسابقات حتمی شده است و همان طور که گفته شد تیم ملی بسکتبال ایران، فعلا صدرنشین گروه خود است و باید دید ملی پوشان در پنجره سوم چه عملکردی از خود برجای می‌گذارند و آیا می‌توانند به مراحل بعد صعود کنند؟

برای اطلاع یافتن از نتایج مسابقات انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱ و دیگر بازی‌های روز دنیا همراه سایت بسکتفا باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *