• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • اخبار بسکتبال | تزریق واکسن کرونا بازیکنان NBA فعلا ممنوع !

اخبار بسکتبال | تزریق واکسن کرونا بازیکنان NBA فعلا ممنوع !

  • توسط تیم محتوای بسکتفا
  • 27/12/2020
  • خبر
  • 0
اخبار بسکتبال واکسن کرونا بازیکنان NBA

به گزارش بسکتفا – از آنجایی که تقریبا توزیع واکسن کرونا در سراسر جهان آغاز شده است، انجمن ملی بسکتبال آمریکا به تیم‌های حاضر در بسکتبال NBA خبر داد که تا اطلاع ثانوی، دریافت و توزیع واکسن کرونا بازیکنان NBA ممنوع است چرا که کارکنان مراقبت‌های بهداشتی و شهروندان سالخورده، و دیگر افراد با شرایط خاص در اولویت هستند.

ورود به سایت بتکارت

اخبار بسکتبال | ساخت حلقه بسکتبال هوشمند توسط هوش مصنوعی

همان طور که گفته شد بر اساس اعلام سازمان لیگ NBA زدن واکسن برای بازیکنان NBA به دلیل وجود گروه‌هایی همانند پزشکان تیم، کارکنان بهداشتی، کارکنان با سن بالاتر یا افرادی که دارای شرایط خاص هستند، در اولویت نیست و ابتدا حتما باید این افراد واکسن را دریافت کنند و سپس به باقی افراد از جمله بازیکنان NBA این واکسن تزریق گردد.

آدام سیلور، نماینده NBA در همین راستا مصاحبه‌ای را انجام داد و گفت:

همان طور که اعلام کردیم گروه‌هایی وجود دارند که در اولویت تزریق واکسن کووید 19 هستند و به همین خاطر ما نیز همانند سایر مردم باید صبر کنیم تا این قشر واکسن بزنند و بعد نوبت به افرادی عادی برسد. این سازمان برای تزریق واکسن، نوبت را رعایت می‌کند. هرگز و به‌ هیچ ‌وجه در مورد واکسیناسیون بازیکنان اهمال نخواهد شد اما برای دریافت واکسن منتظر می‌مانیم. باید در این مورد منطقی فکر کرد، اکنون دولت‌های فدرال و ایالتی نیز همین کار را انجام می‌دهند، اگر هر شهروند به دو دوز واکسن نیاز داشته باشد و با جمعیتی بیش از ۳۰۰ میلیون نفر، چالش‌های منطقی حمل‌ونقل و توزیع این واکسن، عملکرد سازمان منطقی است.

اخبار بسکتبال واکسن کرونا بازیکنان NBA

بسکتبال اسپانیا | اقدام عجیب بارسلونا ؛ صحبت با رئالی ممنوع!

همان طور که در اخبار مربوط به واکسن ویروس کرونا که نزدیک یک سال است در سراسر جهان شیوع پیدا کرده، خواندید واکسن فایزر، اولین واکسن کرونا در ایالات‌متحده، در ۱۱ دسامبر توسط سازمان غذا و دارو (FDA) برای مجوز استفاده اضطراری (EUA) و واکسن مدرنا نیز در ۱۸ دسامبر برای استفاده اضطراری تایید شدند. گفته می‌شود داده‌های واکسن مدرنا نشان داده که این واکسن ۹۵ درصد در آخرین مرحله کار آزمایی بالینی، همانند واکسن فایزر، موثر بوده است. مزیت کلیدی واکسن مدرنا این است که مانند واکسن فایزر که باید در دمای منفی ۹۴ درجه ذخیره شود، به ذخیره‌سازی زیر صفر نیاز ندارد. واکسن سوم نیز در مرحله تولید است. شرکت داروسازی آسترازنکا (AstraZeneca) و دانشگاه آکسفورد در ۲۳ نوامبر اعلام کردند که واکسن کووید-۱۹ آن‌ها تا ۹۰ درصد موثر است و سازندگان ادعا می‌کنند که توزیع آن آسان‌تر خواهد بود.

دیگر اخباری که در بسکتفا می‌توانید مطالعه کنید: اخبار بسکتبال ایران | سقوط تیم بسکتبال ایران در رنکینگ جهانی

جالب است بدانید در هفته‌ای که گذشت به این خاطر که برخی از افراد این نوبت را رعایت نکرده بودند، همانند برخی از قانون‌گذاران جوان برای دریافت تزریق واکسن، نوبت را رعایت نکردند در عمارت کنگره در واشنگتن غوغایی برپا شد. ایلهان عمر یکی از اعضای عضو «اسکواد»، گروه نماینده زن کنگره امریکا، نماینده دیگری را بنام الکساندریا اوکاسیو-کورتز از نیویورک به دلیل تزریق واکسن قبل از دیگر گروه‌های آسیب‌پذیرتر مورد انتقاد قرار داد و گفت در حال حاضر، مشخص‌ است که ما واکسن کافی برای همه نداریم و کمبود منابع وجود دارد، ما باید افرادی را که بیشتر به آن نیاز دارند در اولویت قرار دهیم. به همین دلیل دیدن اعضای کنگره به ‌عنوان اولین دریافت‌کنندگان واکسن ناراحت‌کننده است، در حالی ‌که اکثر کارگران خط مقدم، افراد مسن و بیمار منتظر دریافت واکسن هستند.

اخبار بسکتبال | تمدید قرارداد دو ستاره لیکرز ؛ جیمز و دیویس

اخبار بسکتبال واکسن کرونا بازیکنان NBA

اوکاسیو-کورتز روز جمعه ویدیویی از واکسن دریافتی خود در اینستاگرام منتشر کرد و قانون‌گذاران مسن‌تر مانند رئیس مجلس نمایندگان، نانسی پلوسی ۸۱ ساله که سومین مقام جانشینی برای ریاست جمهوری است، نیز این واکسن را دریافت کردند؛ اما در توئیت دیگر، عمر گفت «شرم‌آور» است که نمایندگان مجلس بر اساس اهمیتی که برای خود قائل‌ هستند، واکسن دریافت می‌کنند. اگر موضوع سن باشد، منطقی است اما متاسفانه موضوع این نیست و شرم‌آور است. ما از کارگران خط مقدم، معلمان و سایرین که روزانه فداکاری می‌کنند مهم‌تر نیستیم. به همین دلیل است که من واکسن نمی‌زنم. افرادی که بیشتر به آن نیاز دارند، باید آن را دریافت کنند تا در صورتی که همه این افراد تحت پوشش قرار گرفتند، بعد از آن شاید نوبت به ما هم برسد.

اگر به مطالب آموزش بسکتبال و هرآنچه در خصوص این ورزش لازم است بدانید، علاقه مند هستید، بسکتفا را دنبال کنید:

برای پیش بینی مسابقات بسکتبال اسپانیا در سایتی معتبر و
اطلاع یافتن از نتایج مسابقات بسکتبال در سراسر جهان همراه سایت بسکتفا باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *