• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • بازگشت خوش‌یمن کوای لنارد به تورنتو؛ رپترز و دومین باخت متوالی مقابل کلیپرز

بازگشت خوش‌یمن کوای لنارد به تورنتو؛ رپترز و دومین باخت متوالی مقابل کلیپرز

  • توسط سروش
  • 13/12/2019
  • خبر
  • 0

کوای لنارد در مقابل تیم سابق خود ایستاد و لس آنجلس پیروزی دیگری به دست آورد. کوای لنارد در بازگشت به شهر تورنتو ۲۳ امتیاز کسب کرد و لو ویلیامز ۱۸ امتیاز بدست آورد تا لس آنجلس کلیپرز با نتیجه ۱۱۲ بر ۹۲ بر تورنتو رپترز غلبه کند و چهارشنبه سومین پیروزی متوالی خود را بدست آورد.

عملکرد خوب کوای لنارد برابر رپترز

ماریس هارکلس ۱۴ امتیاز بدست آورد و پال جرج نیز ۱۳ امتیازی شد تا لس آنجلس کلیپرز در دیدارهای خارج از خانه خود رکورد ۶ پیروزی و ۶ شکست را به جای بگذارد. قبل از بازی کوای لنارد مدال قهرمانی فصل ۱۹-۲۰۱۸ خود را دریافت کرد. او در آن فصل کمک کرده بود که تورنتو رپترز با پیروزی در شش بازی فینال برای اولین بار در دوران حضور خود در بسکتبال NBA قهرمان شود. لنارد در پایان بازی اظهار داشت:

فوق‌العاده بود، لحظات فوق‌العاده‌ای را تجربه کردم. آن‌ها با همکاری یکدیگر کار بسیار بزرگی انجام دادند و تمام بازیکنانی که در کنار من قهرمان شده بودند را در کنار یکدیگر جمع کردند، آنجا ایستادیم و مدال‌های خود را به نمایش گذاشتیم. یک فصل خاص برای ما ، برای من و کل شهر و کشور بود. خوشحالم که توانستیم قهرمان شویم.

کوای لنارد قبل از شروع بازی، همه جا مدال را به گردن نگذاشت اما پس از آن اوقات بیشتری را با مدال خود گذراند. وی در این باره گفت:

در رختکن مدال را به گردن خود گذاشتم و تمام خاطره‌ها و سخت‌کوشی‌های خود در راه رسیدن به قهرمانی به یاد آوردم.

کایل لاری که برای صرف شام با لنارد بعد از بازی برنامه ریزی کرده بود درباره او گفت:

او کمک کرد که کارهای خارق‌العاده‌ای را در تاریخ باشگاه انجام دهیم و قهرمانی بدست آوریم.

داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز گفت که لنارد با استقبال گرم هواداران تورنتو رپترز مواجه شد. پاتریک بورلی، گارد لس آنجلس کلیپرز ۱۱ امتیاز در ۱۹ دقیقه بدست آورد و پس از در کوارتر سوم مصدوم شد و به بیرون رفت. بورلی با شانه مارک گسول برخورد کرد. پاسکال سیاکم ۲۴ امتیاز بدست آورد، نرمن پاول ۲۲ امتیاز و او جی آنیونوبی ۱۳ امتیاز برای رپترز بدست آوردند اما این تیم در ۴ بازی از ۵ بازی خود شکست خورد و سومین باخت خانگی خود را متحمل شد. تورنتو در آغاز این فصل رکورد ۹ پیروزی متوالی خانگی را بدست آورد. آخرین بازی که تورنتو رپترز ۳ شکست خانگی متوالی را تجربه کرد بین تاریخ ۲۹ نوامبر و ۵ دسامبر ۲۰۱۵ بود. تورنتو رپترز ۸ پرتاب موفق از ۳۶ پرتاب سه امتیازی خود داشت که بدترین آمار فصل این تیم بود. تورنتو با ۳۱ فیلدگل کمترین آمار فصل خود را به نمایش گذاشت. همچنین در دیدار با اورلاندو مجیک در تاریخ ۲۹ نوامبر نیز ۳۱ فیلدگل ثبت کرده بودند.

کوای لنارد

نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز در پایان این بازی اظهار داشت:

ما در دوره‌ای بودیم که برای یک هفته عملکرد خیلی خوبی ارائه ندادیم.

کوای لنارد با ۱۲ امتیاز پایین‌ترین آمار فصل خود را ثبت کرد اما رپترز در تاریخ ۱۱ نوامبر نیز مقابل کلیپرز به میدان رفته بود. لنارد که ۳ بار آل استار شده و دو بار ارزشمندترین بازیکن فینال لقب گرفته بود ۱ پرتاب موفق از ۱۱ پرتاب خود در آن بازی داشت اما لس آنجلس کلیپرز در آن دیدار با نتیجه ۹۸ بر ۸۸ پیروز شد.

لنارد چهارشنبه شب ۸ پرتاب موفق از ۱۴ پرتاب خود داشت، که ۲ پرتاب موفق از ۴ پرتاب ۳ امتیازی را شامل می‌شد و هر ۵ پنالتی خود را تبدیل به امتیاز کرد. داک ریورز درباره کوای لنارد اظهار داشت:

فکر می‌کنم کوای فوق‌العاده بود. عاشق او هستم چون بازیکن صبوری است. او فقط صبر می‌کند و بازی درست را انجام می‌دهد.

کوای لنارد بعدت از یک بازی نیمکت‌نشینی در بازی دوشنبه مقابل ایندیانا پیسرز به دلیل مصدومیت زانوی پای چپ در این بازی حاضر شد. او از ۲۶ بازی این فصل لس آنجلس کلیپرز، ۷ بازی را از دست داد.

نکات بازی

لس آنجلس کلیپرز: داک ریورز گفت که رودنی مک گرادر که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست ۷ بازی را از دست داده بود ممکن است جمعه و در بازی با مینسوتا تیمبرولوز به میادین بازگردد. ویلیامز با ۸ پاس گل از این حیث بیشترین آمار را در کلیپرز بدست آورد.

تورنتو رپترز: کایل لاری شش امتیاز در کوارتر اول بدست آورد اما دیگر نتوانست امتیازی کسب کند و ۶ تلاش فیلدگل آخر خود را از دست داد و تمامی ۷ پرتاب سه امتیازی او نیز راهی به سبد نداشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *