کوین دورانت با قراردادی چهار ساله به تیم بروکلین نتس پیوست

کوین دورانت

سرانجام داستان جدایی کوین دورانت ، فوق ستاره ۳۰ ساله گلدن استیت از این تیم رنگ واقعیت به خود گرفت و این بازیکن را از این به بعد باید در ترکیب بروکلین نتس ببینیم.

کوین دورانت راهی تیم بروکلین نتس شد

با وجود تلاش های مفرط باب مایرز مدیریت باشگاه وریرز و حتی ارائه پیشنهاد بالای ۲۲۱ میلیون دلاری برای تمدید قرارداد این بازیکن، اما کوین دورانت پیشنهاد تیم بروکلین نتس را پذیرفت و با قراردادی چهار ساله به این تیم پیوست. بدین ترتیب، پس از خبر انتقال کایری اروینگ ستاره ناراضی بوستون سلتیکس به بروکلین، این تیم دومین شکار بزرگ خود را در نقل و انتقالات تابستانی NBA با به دست آوردن کوین دورانت، انجام داد. به گزارش آدرین وجناروسکی از ESPN و شمس کارانیا از خبرگزاری اتلتیک، کوین دورانت فوق ستاره پیشین باشگاه گلدن استیت وریرز با قراردادی چهار ساله و به ارزش ۱۶۴ میلیون دلار به تیم بروکلین نتس می‌پیوندد. دورانت، خبر پیوستنش به بروکلین را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نیز تایید کرده است. وجناروسکی، همچنین گزارش می‌دهد که بروکلین نتس با دی آندره جردن نیز قراردادی به امضا رسانده و این بازیکن را نیز در فصل آینده می‌توانیم در ترکیب نتس مشاهده نماییم. پیش از این گفته بودیم که کایری اروینگ نیز با قراردادی چهار ساله و به ارزش ۱۴۱ میلیون دلار به بروکلین نتس پیوسته بود.

کوین دورانت

شمس کارانیا گزارش می‌دهد که اروینگ به زودی با مدیران نتس دیدار خواهد کرد تا قرارداد خود را با این تیم نهایی کند. دورانت در سال ۲۰۱۶ و از تیم اوکلاهاما سیتی تاندر به گلدن استیت پیوست و در سه فصل حضورش در این تیم، عناوین و افتخارات زیادی به دست آورد. دورانت سابقه دو قهرمانی به همراه طلایی پوشانِ استیت در لیگ NBA را در کارنامه خود می بیند و دو بار نیز عنوان بهترین بازیکن فینال ها (MVP) انتخاب شده است. وی نام بزرگی در بسکتبال این روزهای آمریکا در کنار ستارگانی چون کلی تامپسون، کایری اروینگ و کوای لنارد به حساب می‌آید. این بازیکن در دیدار پنجم فینال استیت برابر رپترز از ناحیه آشیل صدمه دید و به گفته پزشکان، بخش عمده فصل آینده رقابت های NBA را از دست خواهد داد. البته این اولین آسیب دیدگی جدی این ستاره نبوده است. در فصل ۱۵-۲۰۱۴ و زمانی که او در اوکلاهاما بازی می‌کرد، پای راستش دچار شکستگی شد و درنهایت او فصل را تنها با انجام ۲۷ بازی به پایان رسانید. کوین دورانت در فصل گذشته مسابقات NBA توانست به طور میانگین در هر بازی برای طلایی پوشان آمار ۲۶ امتیاز، ۶.۴ ریباند، ۵.۹ پاس گل و ۱.۱ بلاک را به ثبت برساند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *