اخبار بسکتبال NBA | رکوردشکنی استفن کری با کسب ۶۲ امتیاز

  • توسط تیم محتوای بسکتفا
  • 04/01/2021
  • مقالات
  • 0
رکوردشکنی استفن کری

به گزارش بسکتفا رکوردشکنی استفن کری با کسب ۶۲ امتیاز تیتر رسانه‌های خبری بسکتبال در سراسر جهان شد. این بازیکن تیم گلدن استیت وریرز شب گذشته رکوردی تازه در بسکتبال NBA از خود برجای گذاشت تا بازی درخشان و تاثیرگذار خود را بار دیگر در فصل جدید NBA نیز به نمایش بگذارد.

ورود به سایت بتکارت

دیگر اخبار بسکتبال بسکتفا: کلافه شدن لبرون جیمز از شیوع ویروس کرونا !

رکوردشکنی استفن کری تیتر اول رسانه‌های خبری سراسر جهان

در مسابقات برگزار شده شب گذشته بسکتبال NBA تیم گلدن استیت وریرز در مقابل پورتلند تریل بلیزرز قرار گرفت و موفق شد با رکوردشکنی استفن کری که با به دست آوردن ۶۲ امتیاز همراه بود، با نتیجه ۱۳۷ – ۱۲۲ پورتلند را شکست دهد.

ست اول با پیروزی ۳۶ – ۳۳ گلدن استیت به پایان رسید. در ست دوم پورتلند هرچه تلاش کرد کار به جایی نبرد و این ست را نیز با نتیجه ۳۰ – ۲۱ به حریف خود واگذار کرد تا کار در مجموع نیمه اول با نتیجه ۶۶ – ۵۴ به نفع گلدن به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم این گلدن استیت بود که با درخشش استفن کری موفق شد ست سوم را نیز با نتیجه ۳۱ – ۲۹ و ست چهارم را با نتیجه ۴۰ – ۳۹ به نفع خود به پایان ببرد.

رکوردشکنی استفن کری

قوانین بسکتبال | اختیارات سرداور بسکتبال در قوانین فیبا

در این بازی استفن کری ۳۶ دقیقه در زمین بازی حضور داشت که موفق شد ۶۲ امتیاز به دست آورد و همچنین ۵ ریباند و ۴ اسیست نیز را به نام خود به ثبت برساند. بد نیست بدانید ۲۴ امتیاز از ۶۲ امتیاز توسط ۸ پرتاب سه امتیازی برای این بازیکن به ثبت رسید. به عبارتی دیگر کری با ۱۸ از ۳۱ اقدام، ۸ از ۱۶ پرتاب سه امتيازى و ۱۸ از ۱۹ پرتاب آزاد، توانست ۶۲ امتیاز کسب کند تا بیشترین امتیاز خود در یک بازی NBA را تجربه کند. ۶۲ امتیاز استفن كرى، بيشترين امتياز يک بازيكن واريرز از سال ۱۹۷۴ و ۶۴ امتياز ريک برى است؛ آخرين بازيكن واريرز كه حداقل ۶۰ امتياز كسب كرده بود، كلى تامپسن در سال ۲۰۱۶ بود. كرى در حالى ۶۲ امتياز آورد كه زوج ديمين ليلرد و سى جى مک كالم روى هم ۶۰ امتياز كسب كردند و روى هم مثل كرى ۸ پرتاب سه امتيازى موفق به ثمر رساندند! در کنار کری ۴ بازیکن دیگر گلدن استیت نیز بالای ۱۰ امتیاز آوردند، از جمله اندرو ویگینز که به ۲۱ امتیاز رسید و جیمز وایزمن نیز با کسب ۱۲ امتیاز و ۱۱ ریباند دابل دابل کرد. به غیر از ۳۲ امتیاز دیمین لیلرد و ۲۸ امتیاز سی جی مک کالم، انیس کنتر هم به ۲۴ امتیاز و ۱۲ ریباند رسید اما به ترتیبی که گفته شد، تیم خود را در مقابل یاران استف کری شکست خورده دید.

بیشتر بخوانید: قوانین بسکتبال | تفاوت قوانین بسکتبال در FIBA و NBA و NCAA

رکوردشکنی استفن کری

همچنین از نتایج دیگر بازی‌ها بدانید که لس آنجلس لیکرز قهرمان فصل گذشته در دیدار با ممفیس گریزلیز ۱۰۸ بر ۹۴ پیروز شد. لبران جیمز ستاره لیکرز با ۲۲ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۸ پاس منجر به گل بهترین عملکرد را در میدان داشت.

نتایج سایر دیدارهای شب گذشته بسکتبال NBA به شرح زیر است:

بروکلین نتز ۱۲۲ – واشنگتن ویزاردز ۱۲۳

مینه سوتا ۱۰۹ – دنور ناگتز ۱۲۴

سن آنتونیو ۱۰۹ – اسپرز یوتا جاز ۱۳۰

شیکاگو بولز ۱۱۸ – دالاس موریکس ۱۰۸

فنیکس سانز ۱۰۷ – کلیپرز  ۱۱۲

رکوردشکنی استفن کری

بسکتبال NBA و حواشی مربوط به ویروس کرونا

بد نیست از آخرین اخبار بسکتبال NBA مربوط به ویروس کرونا و حواشی آن نیز بدانید که تعداد قابل توجهی از کارکنان بخش تدارکات و پشتیبانی لس آنجلس کلیپرز به کرونا مبتلا شده‌اند. تحقیقات نشان می‌دهد ۸ نفر از اعضای واحد تدارکات در میهمانی شب سال نوی میلادی که در یکی از اتاق‌های مخصوص هتل محل اقامت تیم برگزار شده بود به ویروس کوید-۱۹ مبتلا شده‌اند. گزارش شده تعدادی از این این افراد از ماسک استفاده نکرده بودند. پس از مثبت شدن نتیجه تست کرونای این گروه در راستای پروتکل‌های ایمنی NBA، آنها در شهر سالت لیک سیتی وارد قرنطینه شدند و سپس توسط ون‌های مخصوص برای ادامه قرنطینه به لس آنجلس منتقل شدند. با توجه به تست‌های انجام شده از کادر اصلی تیم، مربیان و بازیکنان همه تست‌های کرونای بازیکنان کلپیرز فعلا منفی اعلام شده است تا باید دید در ادامه چه خواهد شد.

همچنین همانطور که در خبرهای پیشین بسکتفا نیز خواندید بر اساس اعلام سازمان لیگ NBA زدن واکسن برای بازیکنان NBA به دلیل وجود گروه‌هایی همانند پزشکان تیم، کارکنان بهداشتی، کارکنان با سن بالاتر یا افرادی که دارای شرایط خاص هستند، در اولویت نیست و ابتدا حتما باید این افراد واکسن را دریافت کنند و سپس به باقی افراد از جمله بازیکنان NBA این واکسن تزریق گردد.

بیشتر بخوانید:

اگر به اخبار بسکتبال و همچنین مقالات آموزشی بسکتبال علاقه مند هستید، بسکتفا بهترین انتخاب برای شماست
همچنین برای شرط بندی مسابقات بسکتبال در معتبرترین سایت ایرانی همراه ما باشید

ورود به سایت بتکارت

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *