لیگ بسکتبال NBA: پیش بازی لس آنجلس لیکرز – دنور ناگتس

در چارچوب رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA، دو تیم لس آنجلس لیکرز و دنور ناگتس، روز پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ مصادف با ۷ مارس ۲۰۱۹ در ورزشگاه اختصاصی لس آنجلس لیکرز به مصاف هم خواهند رفت. این سومین دیدار فصل دو تیم خواهد بود که در دو مصاف قبلی، یک بار دنور و یک بار لیکرز پیروز از زمین بیرون آمده‌اند. لیکرز که روزهای بدی را پشت سر می‌گذارد و اکنون در رتبه یازدهم کنفرانس غرب قرار دارد، باید از ناگتسِ قدرتمند که در رتبه دوم قرار گرفته، پذیرایی کند. بدون شک این جدال حساس و نفس‌گیر، بسیار جذاب خواهد بود. سایت بسکتفا به عنوان بهترین سایت بسکتبال، به تحلیل و بررسی وضعیت این دو تیم قبل از بازی پرداخته که توصیه می‌کنیم همراه ما باشید.

لیگ بسکتبال NBA: لس آنجلس لیکرز و بحرانی در مقطعِ بد فصل

لس آنجلس لیکرز واقعا امید دارد بتواند فصل عادی را با موفقیت پشت سر بگذارد و در پلی‌آف حضور داشته باشد. نتایج آن‌ها که نشان از یک بحران بد موقع می‌دهد، مخصوصا سه باخت پیاپی، کار را برایشان سخت کرده است اما هرچند کم، امید وجود دارد. لیکرز با اینکه در آخرین دیدار خود برابر کلیپرز، شکست تلخی تجربه کرد اما با تریپل دبلِ پوینت گارد باتجربه یعنی راجون روندو و درخشش ۲۷ امتیازی لبران جیمز، بارقه‌هایی از جبران را نشان دادند. این تیم در امر شوتزنی واقعا ضعیف عمل می‌کند. آن‌ها از لحاظ شوت‌های سه امتیازی، در رتبه بیست و هشتم لیگ قرار دارند. تازه بازی برای یارانِ پادشاه آغاز شده زیرا از این پس، بازی‌های سخت آغاز خواهد شد و تصور اینکه بتوانند در تمام بازی‌های لیگ بسکتبال  NBA با پیروزی از زمین خارج شوند، کمی سخت است.

لیگ بسکتبال NBA

لیگ بسکتبال NBA: متوقف کردن دنور ناگتس، این روزها چندان سخت نیست

دنور ناگتس تیمی قدرتمند است اما سه بازی می‌شود طعم شکست را چشیده و اگر افت گلدن استیت وریرز نبود، امیدهای این تیم برای رسیدن به صدر جدول کنفرانس غرب هم از دست می‌رفت. شاید اگر دنور در دو بازی آتی خود که یکی از آن‌ها، برابر پادشاه و شاگردان خواهد بود، با پیروزی بیرون آید، چه بسا بتواند در صدر جدول هم قرار بگیرد. آخرین شکست آن‌ها مربوط به بازی با سن آنتونیو اسپرز می‌شود که با یک امتیاز در پایان بازی را واگذار کردند. دنور در این مصاف ۱۷ بار پرتاب سه امتیازی موفقیت آمیز داشت که آماری تحسین برانگیز به حساب می‌آید. نیکولا یوکیچ طبق عادت همیشگی باز هم با کسب ۲۲ امتیاز و ۱۰ ریباند دبل دبل کرد. جمال ماری هم توانست با کسب ۲۵ امتیاز به تیمش کمک کند. جمال و یوکیچ واقعا ستارگان اصلی دنور در این فصل بوده‌اند و مطمئنا دنور، کسب سید خوب در پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA را مدیون این دو بازیکن خواهد بود. گمان می‌رود در ادامه فصل، دنور بتواند به صدر جدول هم نیم نگاهی داشته باشد اما همه چیز بستگی به شرایط ناگتس در دو بازی آتی دارد. شاگردان مایکل مالون، باید بسیار دقت کنند زیرا رقیب‌شان در این بازی، تیمی است که چیزی برای از دست دادن ندارد.

لیگ بسکتبال NBA

از اینکه تا پایان این مطلب همراه بسکتفا بودید، متشکریم. منتظر مطالب بعدی بهترین سایت بسکتبال باشید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *